تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش دانش آموزان استان کردستان در المپیاد‌های علمی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گفت: با اعلام نتایج مرحله اول المپیاد‌های علمی دانش آموزان که توسط مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان اعلام شده است تعداد ۹۹ نفر از دانش آموزان استان (۲۹ دختر و ۷۰ پسر) با درخشش به مرحله دوم المپیاد راه یافته اند.

وی با اشاره به رشته‌های المپیاد و تفکیک افراد راه یافته گفت: در رشته ادبی ۹ نفر، در رشته جغرافیا ۱۵ نفر، در رشته ریاضی ۲۱ نفر، در رشته زیست ۲۵ نفر، در رشته سلول‌های بنیادی یک نفر، در رشته شیمی ۸ نفر، در رشته فیزیک ۵ نفر، در رشته کامپیوتر ۱۰ نفر و در رشته نجوم نیز ۵ نفر و در مجموع ۹۹ نفر موفق شدند به مرحله دوم المپیاد راه یابند.

نامدار با اشاره به حساسیت مرحله دوم المپیاد و اهمیت آن و ضرورت آمادگی دانش آموزان برای شرکت در این مرحله گفت: به همین منظور آموزش و پرورش استان با همکاری اولیای محترم و مدیران مدارس کلاس‌های آمادگی مرحله دوم المپیاد‌های علمی را در رشته‌های ریاضی، زیست و کامپیوتر از تاریخ ۷ تا ۱۲ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول المپیاد‌های علمی که بهمن ماه ۹۷ برگزار شد ۱۸۶۰ نفر از دانش آموزان استان شرکت داشتند، گفت: مرحله دوم این المپیاد اردیبشهت ماه ۹۸ برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در پایان ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان راه یافته، خانواده‌های آنان و مدیران مدارس، معلمان و دست اندرکاران امر، گفت: قطعا کسب این نتایج و موفقیت حاصل تلاش و اهتمام کلیه دست اندرکاران امر بوده است.

انتهای پیام/ع

درخشش دانش آموزان استان کردستان در المپیاد‌های علمی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش دانش آموزان استان کردستان در المپیاد‌های علمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..