تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف و ضبط بیش از ۳۰ تن مواد غذایی غیربهداشتی و فاسد در ارومیه

ساعت: 11:19 منتشر شده در مورخ: 1397/12/28 شناسه خبر: 1469235

رئیس مرکز بهداشت ارومیه گفت: بیش از ۳۰ تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، علی صدقیانی‌فر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازرسان بهداشت محیط در طول چند روز اخیر توانستند با  تشدید بازرسی‌ها در مراجعه به اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، بیش از ۳۰ تن مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته، مخدوش و غیربهداشتی را کشف و ضبط کنند.

وی، افزود: مواد غذایی خارجی که به صورت غیرقانونی وارد شده بودند نیز شامل این کشفیات می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت ارومیه، عنوان کرد: مواد غذایی کشف شده برای سلامت شهروندان مخاطره‌آمیز بودند و به همین جهت در راستای جمع‌آوری آن‌ها اقدام شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف و ضبط بیش از ۳۰ تن مواد غذایی غیربهداشتی و فاسد در ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..