تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهیان نور دانشگاه فرهنگی نسل جدید جامعه است/ اعزام بیش از ۷۰۰۰ هزار زائر از اردبیل به مناطق عملیانی جنوب کشور

ساعت: 13:20 منتشر شده در مورخ: 1397/12/28 شناسه خبر: 1469306

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ۷ هزار نفر از استان اردبیل تا ۱۵ فروردین سال ۹۸ به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معین‌الدین اسدی در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ما، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است که در قالب این اردو یک هزار و 20 دانشجو به مناطق عملیاتی کشور اعزام شده‌اند.

وی بیان کرد: هفت هزار نفر از استان اردبیل تا 15 فروردین سال 98 به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد که از این تعداد یک هزار نفر دانش‌آموز و یک هزار و 200 نفر دانشجو بودند که کاروان‌ها برای بازدید از یادمان‌های شهدا به مناطق عملیاتی کشور رفته و یادمان‌های شهدا را بازدید می‌کنند.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است که باید از گنجینه دفاع مقدس به صورت مداوم و مکرر استفاده کنیم و این گنجینه را دائماً مورد استخراج و بهره‌برداری قرار دهیم که در این زمینه ایثارگری جوانان و شهدا سبب شده تا سال‌های سال در مسیر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس مورد استناد قرار گیرد.

اسدی با بیان اینکه راهیان نور دانشگاه فرهنگی نسل جدید جامعه امروز است افزود: راهیان نور یک سفری معنوی با ارزشی است که روز به روز به معنویت آن افزوده می‌شود و تداوم ارتباط با دانشجویان زائران راهیان نور در سال 98 هم ادامه خواهد تا فرهنگ ایثار و شهادت به صورت مداوم با دانشجویان ارتباط پیدا کرده و به سایر دانشجویان این فرهنگ انتقال داده شود.

وی تصریح کرد: تداوم ارتباط با دانشجویان زائران راهیان نور در سال 98 هم ادامه خواهد تا فرهنگ ایثار و شهادت به صورت مداوم با دانشجویان ارتباط پیدا کرده و به سایر دانشجویان این فرهنگ انتقال داده شود چرا که امروز ما در قبال تبیین دفاع مقدس به ویژه برای نسل جوان دارای وظیفه هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهیان نور دانشگاه فرهنگی نسل جدید جامعه است/ اعزام بیش از ۷۰۰۰ هزار زائر از اردبیل به مناطق عملیانی جنوب کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..