تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت 103 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

ساعت: 13:20 منتشر شده در مورخ: 1397/12/28 شناسه خبر: 1469304

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان روز 26 اسفند ماه، 103 میلیون و 911 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، علی رحمتی که از محورهای مواصلاتی استان بازدید می کرد با اعلام این خبر افزود: بیشترین میزان تردد با 5 میلیون و 555 هزار مورد در محور اردبیل- آستارا به ثبت رسیده است.
عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: در مقایسه با سایر محورها، کمترین میزان تردد نیز با 185 هزار مورد در محور اردبیل- سرعین محدوده ارجستان ثبت شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان با بیان اینکه میانگین سرعت عبوری در محورها 77 کیلومتر بر ساعت است گفت: بیشترین تعداد تخلفات با بیش از 498 هزار مورد در محور مشکین شهر- اردبیل( محدوده لاهرود- سه راهی مشکین شهر) مشاهده می شود.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل کمترین میزان تخلفات را با 265 مورد مربوط به محور خلخال- اسالم- گردنه الماس دانست و تصریح کرد: به منظور مدیریت سوانح جاده ای 39 دوربین نظارت تصویری در محورها فعال است.

مدیر جهادی استان اردبیل گفت: علاوه بر این 64 دستگاه تردد شمار، 27 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت، یک دستگاه توزین حین حرکت و یک دستگاه تابلوی متغییر خبری نیز در محورهای مواصلاتی نصب شده است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت 103 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..