تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش‌های شدید 2 روز گذشته 150 خانه را در جرگلان تخریب کرد

ساعت: 12:58 منتشر شده در مورخ: 1397/12/28 شناسه خبر: 1469299

بخشدار جرگلان از تخریب ۱۵۰ منزل مسکونی بر اثر بارش های شدید دو روز گذشته در این بخش از شهرستان راز و جرگلان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، پولاد نجاهی بخشدار جرگلان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه بر اثر بارش شدید باران 150 منزل مسکونی از 10 تا 100 درصد تخریب شده است، اظهار کرد: تقریبا در تمام روستاهای بخش جرگلان خسارت وجود دارد اما بنابر گزارش های اولیه بیشترین تخریب ها در دهستان حصارچه و یکه سعود بوده است .

وی ادامه داد: همچنین ۱۵۰ آغل گوسفندان، انبارمحصولات کشاورزی ،گاراژ وسایل نقلیه ، کاهدان و طویله نیز خسارت دیده است.

وی اضافه کرد: همچنین در روستاهای اسمی دولان پنج راس گوسفند و در روستای قره پالچق نیز پنج راس گاو بر اثر تخریب اغل تلف شده اند .

بخشدار جرگلان از ریزش کوه در نقاط مرزی این بخش هم خبر داد و گفت:  ریزش کوه در روستاهای ابریشم، کاریز، قوری دره و بهار اتفاق افتاده است .

بخشدار جرگلان همچنین اظهار کرد : رسوب گذاری حدود ده نقطه از محور اصلی جرگلان بر اثر سیلاب رخ داده است .

وی تاکید کرد : هنوز خسارت ها هنوز مشخص نشده است و در دست بررسی  است و احتمالا خسارت های بیشتر نیز است .

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش‌های شدید 2 روز گذشته 150 خانه را در جرگلان تخریب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..