تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش اینستاگرامی رامبد جوان به حذف عادل فردوسی پور از برنامه نود

واکنش اینستاگرامی رامبد جوان به حذف عادل فردوسی پور از برنامه نود - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو

ساعت24-شب گذشته رامبد جوان با انتشار پستی درباره حذف عادل فردوسی پور از برنامه ورزشی محبوب مردم واکنش نشان داد.

 میرزا عبدالعلی علی عسکری روز گذشته در حاشیه نشست هیات دولت ایران و در واکنش به اخباری درباره حذف فردوسی پور از برنامه نود پاسخی نداد. این در حالی است که مدیرکل روابط عمومی صداوسیما تایید کرده که عادل فردوسی‌پور از برنامه «نود» حذف شده است. شب گذشته رامبد جوان با انتشار پستی درباره حذف عادل فردوسی پور از برنامه ورزشی محبوب مردم واکنش نشان داد.

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش اینستاگرامی رامبد جوان به حذف عادل فردوسی پور از برنامه نود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..