تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان مهلت نام نویسی برای ریاست فدراسیون کشتی/ ۲۱ نفر ثبت نام کردند

دبیر فدراسیون کشتی از ثبت نام ۲۱ کاندیدا برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه روند ثبت‌نام از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون کشتی که از روز ۱۵ اسفندماه آغاز شد و ساعت ۱۵ امروز (سه شنبه) ۲۸ اسفندماه به پایان رسید گفت: ۲۱ نفر جهت حضور در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت نام کردند که اسامی آن‌ها به همراه مدارکشان بلافاصله به وزارت ورزش و جوانان ارسال شد.

دبیر مجمع عمومی فدراسیون کشتی خاطر نشان کرد: اسامی نفرات واجد شرایط شرکت در انتخابات فدراسیون پس از تأیید صلاحیت‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان بصورت رسمی اعلام می‌شود.

بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی، بهار سال آینده خواهد بود.

بنابراین گزارش چهره های شاخصی چون امیررضا خادم، علیرضا دبیر، علیرضا حیدری، مجید خدایی، حمید بنی تمیم و عباس جدیدی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید:

بنی تمیم هم برای ریاست فدراسیون کشتی وارد گود شد

مجید خدایی برای انتخابات فدراسیون کشتی ثبت نام کرد

ثبت نام علیرضا حیدری برای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی

ثبت نام قهرمان المپیک برای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی

انتهای پیام/

صحبت های دبیر فدراسیون کشتی درباره پایان مهلت نام نویسی در انتخابات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان مهلت نام نویسی برای ریاست فدراسیون کشتی/ ۲۱ نفر ثبت نام کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..