تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط ویژه برای خرید بلیت دربی تهران

۸۴۴۱۲۴

۹۲۲ 

خبرگزاری میزان: مجری اسپانسری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به منظور رفاه حال هواداران این دو باشگاه برای تهیه بلیت ادامه مسابقات لیگ برتر و دربی روز دهم فروردین ۱۳۹۸ شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است که از نظر مالی به سود هواداران خواهد بود.

براساس تصمیم مجری اسپانسری این دو باشگاه هوادارانی که بازی‌های باقی مانده استقلال و پرسپولیس تا پایان فصل را خریداری کنند، این شانس را پیدا می‌کنند که از امروز با مراجعه به سایت www.gishe۳.com بلیت دربی را زودتر از سایر هواداران تهیه کنند.

در اطلاعیه مجری اسپانسری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آمده است: «ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و به پاس تشکر از حمایت‌های همه جانبه هواداران در طول فصل و با توجه به حساسیت هفته‌های پایانی لیگ و تکریم هوادارانی که در سرما و گرما هوادار تیم خود بوده‌اند در نظر داریم پکیج ویژه بلیت بازی‌های باقیمانده لیگ برتر دو تیم را با امتیازات ویژه در اختیار هواداران قرار دهیم.

امتیازات ویژه این طرح عبارتند از:

*یک - اولویت در خرید بلیت دربی

اولویت خرید بلیت دربی با هوادارانی است که بلیت تمام مسابقات تا انتهای فصل در بازی‌های خانگی را خریداری
می‌کنند.

* دو - ارائه یک بلیت رایگان طبقه دوم یا پشت دروازه

هوادارانی که بلیت طبقه دوم یا پشت دروازه را از طریق خرید پکیج تهیه می‌کنند بلیت دربی را رایگان دریافت‌
می‌کنند.

*سه - یک میلیون ریال هدیه در خرید لباس اصلی تیم

هواداران با مراجعه به سایت www.havadar.shop و با وارد کردن کد تخفیف هدی‌های به میزان یک میلیون ریال در خرید لباس اصلی تیم دریافت می‌کنند.

* چهار - تخفیف خرید سیم کارت دائمی ایرانسل به مبلغ پانزده هزار تومان

هواداران با خرید هر کدام از پکیج‌ها می‌توانند از تخفیف ویژه پانزده هزار تومانی در خرید سیم کارت دائمی ایرانسل بهره‌مند شوندد.

علاقمندان به فوتبال و هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس میتوانند از ساعت ۱۷:۰۰ امروز با مراجعه به سایت www.gishe۳.com برای خرید پکیج در نظر گرفته شده اقدام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط ویژه برای خرید بلیت دربی تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..