تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان امریه سربازی مرکز جذب اعضای هیئت علمی+ زمان آغاز ثبت نام

فراخوان امریه سربازی مرکز جذب اعضای هیات علمی/ زمان ثبت نام از یکم فروردین ۹۸به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم  طی اطلاعیه‌ای از داوطلبان واجد شرایط برای تکمیل نیروهای امریه خود دعوت به همکاری کرد. 

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی امریه سربازی می‌رساند؛ مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس مجوز‌های اخذ شده، در نظر دارد در راستای تکمیل سهمیه نیروی امریه خود از بین داوطلبان واجد دارای شرایط زیر، به‌ صورت امریه خدمت سربازی در مراکز تابع استان‌ها و تهران در رشته‌های مورد نیاز دعوت به همکاری کند؛ لذا آن دسته از متقاضیان که تمایل دارند به عنوان امریه در این مرکز خدمت مقدس سربازی خود را سپری نمایند دعوت می‌شود، از یکم الی ۲۰ فروردین نسبت به ثبت درخواست و مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که جدول فراخوان‌های امریه سال ۹۸ در سایت req.mjazb.ir قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: سختگیری‌های شدید در جذب اعضای هیئت علمی نداریم/ بررسی صلاحیت پرونده‌ها بر عهده هیئت اجرایی مرکزی نیست

شرایط جذب نیروی امریه در مرکز جذب وزارت علوم

۱- دارا بودن یکی از شرایط زیر الزامی است.

الف- خانواده ایثارگران (فرزند یا برادر شهدا، جاویدالاثرها، جانبازان، آزادگان و فرزند رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه جبهه)

ب- ایتام

ج- افراد متاهل

د- افراد معاف از رزم

ه- افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی

و- نخبگان، استعداد‌های برتر، حافظان قرآن و قاریان برتر

ز- دارای حداقل ۶ ماه سابقه بسیجی فعال

۲-اعزامی تیر ماه ۹۸

۳- دارای شرایط مورد اشاره در فراخوان (قسمت مهارت‌های مورد نیاز)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان امریه سربازی مرکز جذب اعضای هیئت علمی+ زمان آغاز ثبت نام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..