تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر فرهنگ و ارشاد به دانشگاه الزهرا (س) دعوت شد

وزیر فرهنگ و ارشاد به دانشگاه الزهرا دعوت شدبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه اسلامی دانشگاه الزهرا (س)، طی نامه از عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در جمع دانشجویان و پاسخ به برخی سوالات دعوت کردند.

متن نامه به شرح زیر است:

وزیر محترم فرهنگ وارشاد اسلامی

جناب آقای عباس صالحی با احترام سلام علیکم

ضمن عرض خداقوت خدمت شما در سال ۹۷ طبق قانون، وزارت فرهنگ و ارشاد اسالمی برای پیشبرد اهدافی نظیر رشد فضائل اخلاقی براساس ایمان، استقلال فرهنگی ومصونیت جامعه از نفوذ فرهنگ اجانب، رواج فرهنگ و هنر اسلامی تاسیس شده است و همانطور که خودتان مستحضرید معاونت‌هایی همچون معاونت امور سینمایی وسمعی و بصری، معاونت امور فرهنگی، معاونت هنری کار گروه سازماندهی مدولباس تحت نظارت شما درحال فعالیت می‌باشند، اما همانطور که شاهد هستیم از فیلم‌های جشنواره دهه فجر امسال گرفته تا فیلم‌های سینما و تلوزیون و شو لباس درلواسانات و مدو پوشش هرساله در کشور هرکدام به نوبه خود تجلی تقلید از فرهنگ غرب می‌باشد و متناسب با قوانین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمی‌باشد. نمایش این مشکلات نه تنها مشکلی راحل نمی‌کند بلکه خود باعث آسیب‌های بیشتری است حداقل راه حل‌هایی برای حل شان نیز تدبیر کنید؛ لذا جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) از جنابعالی جهت پاسخگویی به این مسائل و شبهات دیگر دعوت به عمل می‌آورد که در روز ۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ ساعت ۱۳ الی ۱۶ در دانشگاه الزهرا  (س) حضور یافته و پاسخگو به سواالت باشید.

پیشاپیش از حسن همکاری جنابعالی متشکریم.

ومن الله توفیق

انتهای پیام/

دعوت از وزیر ارشاد برای حضور در دانشگاه الزهرا (س)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر فرهنگ و ارشاد به دانشگاه الزهرا (س) دعوت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..