تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای قطعات میهنی در کنسرت ارکستر ملی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ارکستر ملی ایران، نخستین اجرای سال ۹۸ خود را با عنوان «سرو آزاد»، به آهنگسازی پیمان سلطانی و رهبری روبن آساتریان در تالار وحدت روی صحنه می‌برد. این کنسرت ساعت ۲۱:۳۰ روزهای سوم و چهارم اردیبهشت اجرا می‌شود.

مهدی امامی، پارسا حسندخت و علیرضا وکیلی‌منش با همراهی گروه کر به رهبری رازمیک اوحانیان در این اجرا خواهند خواند. 

در این کنسرت قطعات «میهنم سلام»، «ای وطن»، «ای میهن»، «ایران جوان»، «ایران هنگام کار است»، «ای انسان»، «عاشق»، «نوروز»، «یلدا»، «عاشق مشو»، «آتش دل»، «موسم گل»، «کنسرتو کمانچه» با آهنگسازی پیمان سلطانی آهنگساز، رهبر ارکستر، نوازنده اجرا می‌شود.

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای قطعات میهنی در کنسرت ارکستر ملی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..