تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر آنچه باید درباره آیپد مینی ۲۰۱۹ اپل با پردازنده قدرتمند A12 بدانید +تصاویر

هر آنچه باید درباره آیپد مینی ۲۰۱۹ اپل با پردازنده قدرتمند A12 بدانیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درست همان طور که انتظار می‌رفت اپل از دو آیپد جدید خود بدون سر و صدا رونمایی کرد. این دو آیپد جزو گزینه‌های با قیمت مناسب این شرکت هستند که امکانات خوبی ارائه می‌دهند. آیپد ایر جدید و نسل بعدی آیپد مینی دو دستگاه جدیدی هستند که اپل آن‌ها را به تازگی معرفی کرده است. در ضمن هر دو این آیپد‌ها از قلم اپل پشتیبانی می‌کنند. در ادامه توضیحاتی درباره آیپد مینی ۵ به شما ارائه می‌دهیم.

نسل پنجم آیپد مینی با مدلی که در سال ۲۰۱۵ ارائه شد، تفاوت زیادی ندارد. در این دستگاه انتظار حضور Face ID و بلندگو‌های چهارگانه یا قابلیت‌هایی از این دست نداشته باشید. در ضمن طراحی خارجی آن بسیار به مدل‌های قدیمی این دستگاه شباهت دارد. در این آیپد از یک اسکنر اثرانگشت و سیستم بلندگوی دو گانه استفاده شده است.

هر آنچه باید درباره آیپد مینی ۲۰۱۹ اپل با پردازنده قدرتمند A12 بدانید

صفحه نمایش ۷.۹ اینچی این دستگاه دارای رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ است، اما از رنگ‌های متنوع (DCI-P۳ gamut) و تکنولوژی True Tone اپل برای حفظ تعادل رنگی صفحه نمایش صرف نظر از نور محیط اطراف، پشتیبانی می‌کند. درست مانند iPad Air که به تازگی رونمایی شده است، آیپد مینی ۵ نیز دارای جدیدترین پردازنده A12 اپل است. این تراشه یکی از بهترین پردازنده‌های اپل است. آیپد مینی ۵ دارای دو مدل با فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی است.

هر آنچه باید درباره آیپد مینی ۲۰۱۹ اپل با پردازنده قدرتمند A12 بدانید

این آیپد مانند مدل پیشین خود دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیسکلی است، اما در قسمت دوربین سلفی خود با ارائه لنز ۷ مگاپیکسلی ارتقاء خوبی پیدا کرده است. در ضمن هنگام استفاده از این تبلت کاربر می‌تواند از نسل اول قلم مخصوص اپل استفاده کند. البته باید گفت که این قلم همراه با آیپد مینی عرضه نمی‌شود و برای داشتن آن باید قیمت ۹۹ دلاری آن را بپردازید.

قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی این دستگاه که تنها از Wi-Fi پشتیبانی می‌کند، ۳۹۹ دلار است. این در حالی است که برای خرید همین نسخه با پشتیبانی از Wi-Fi و داده‌های تلفن همراه باید ۵۲۹ دلار بپردازید. قیمت نسخه ۲۵۶ گیگابایتی همراه با Wi-Fi چیزی در حدود ۵۴۹ دلار و قیمت دستگاهی با همین میزان حافظه ذخیره‌سازی و توانایی پشتیبانی از اتصال تلفن همراه و Wi-Fi حدود ۵۷۹ دلار است. هر دو این آیپد‌ها برای خرید فوری در دسترس هستند و iPad mini 2019 را می‌توان در رنگ‌های طوسی، نقره‌ای و طلایی سفارش داد.

هر آنچه باید درباره آیپد مینی ۲۰۱۹ اپل با پردازنده قدرتمند A12 بدانید

این دستگاه در استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، لوکزامبورگ، هلند، نیوزیلند، نروژ، لهستان، پرتغال، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، سوئیس، امارات متحده عربی، بریتانیا و ایالات متحده هم اکنون در دسترس است. برای بقیه کشور‌ها هم اپل زمان در دسترس بودن آیپد مینی را اعلام خواهد کرد.

هر آنچه باید درباره آیپد مینی ۲۰۱۹ اپل با پردازنده قدرتمند A12 بدانید

بیشتر بخوانید: آیپدهای جدید اپل رونمایی شد +تصاویر

انتهای پیام/

آیپد مینی ۵ اپل رونمایی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر آنچه باید درباره آیپد مینی ۲۰۱۹ اپل با پردازنده قدرتمند A12 بدانید +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..