تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی با مرگ جوان خام برای کسب شهرت! +تصاویر

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری که به تازگی منتشر شده است، بازی با مرگ یک جوان خام انگلیسی را بر فراز یکی از بلندترین‌های برج‌های شهر لندن نشان می‌دهد. در این اقدام خطرناک و احمقانه " الویس بوگدانوفز" اقدام به آویزان شدن از چند نقطه این برج ۴۵ طبقه در منطقه "استارتفورد" واقع در شرق لندن کرد.

بازی با مرگ جوان خام برای کسب شهرت! + تصاویر////

تصاویری که از این جوان منتشر شده است او را در حالی که از ارتفاع ۷۰۰ فوتی (۲۱۳ متری) در هوا آویزان است، نشان می‌دهد. در یکی از تصاویر نفس‌گیر و دلهره آور این جوان در حالی که مانند حالت بارفیکس یک میله فلزی سقف برج را گرفته و در آسمان آویزان شده است دیده می‌شود. همچنین یکی دیگر از تصاویر، الویس را در لبه برج و در حالی که به شکل وارونه است نشان می‌دهد. او در حالی برای تهیه عکس و کسب شهرت به این اقدام خطرناک دست زد که با خود هیچ گونه تجهیزات ایمنی از جمله طناب به همراه نداشت.

بازی با مرگ جوان خام برای کسب شهرت! + تصاویر////

الویس که یک مدل است در این باره گفت که به نظر او این سرگرمی‌اش خطر کمتری از نوشیدن مشروبات الکلی دارد. الویس ۲۰ ساله گفت: "هر فردی علاقه مخصوص به خود را دارد. سرگرمی من فقط کمی خطرناک و نفس‌گیر است. همین."

بازی با مرگ جوان خام برای کسب شهرت! + تصاویر////

گفتنی است؛ اقدام خطرناک این جوان در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز بازی با مرگ چند جوان خام در صعود به بلندترین آسمانخراش اروپا در شرق لندن خبرساز شده بود. این چند جوان خام تنها برای تفریح و هیجان دست به این اقدام خطرناک زده بودند. در این اقدام خطرناک و احمقانه «سید بوکاری» ۲۱ ساله و «اوون ریک» ۱۸ ساله اقدام به بالا رفتن از اسکلت این ساختمان در حال ساخت ۲۳۸ متری در شرق لندن کرده بودند.

بازی با مرگ جوان خام برای کسب شهرت! + تصاویر////

انتهای پیام/

اقدام خطرناک جوان خام با آویزان شدن از برج ۴۵ طبقه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی با مرگ جوان خام برای کسب شهرت! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..