تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیپد، آیپد مینی، آیپد ایر یا آیپد پرو؛ کدام‌یک از تبلت های اپل را بخریم؟

اپل روز گذشته مدل جدید تبلت‌های آیپد مینی و آیپد ایر را با مشخصات فنی ارتقاء‌یافته رونمایی کرد. این شرکت همچنین اعلام کرد که فروش یکی از مدل‌های آیپد پرو را متوقف خواهد کرد. این یعنی در حال حاضر، مدل پایه‌ی تبلت‌های اپل قیمتی بین ۳۲۹ تا ۹۹۹ دلار دارند. هر‌یک از این تبلت‌ها با ویژگی‌های خود، می‌توانند قشر خاصی از جامعه را هدف قرار دهند. 

آخرین باری که اپل از مدل جدید آیپد رونمایی کرد، همه‌چیز خیلی ساده بود و تفاوت چندانی بین مدل‌های مختلف وجود نداشت تا خرید آن‌ها آن‌چنان سخت نباشد. کوپرتینویی‌ها مدل جدید آیپد پرو را رونمایی کردند؛‌ دستگاهی که به‌طور ویژه برای آن‌کسانی ساخته شده بود که به‌دنبال قوی‌ترین و به‌تبع گران‌ترین آیپدهای بازار بودند. 

به‌علاوه اگر جزو کاربرانی بودید که به چنین قدرتی نیاز نداشتید یا اینکه نمی‌خواستید برای تهیه‌ی یک تبلت، هزینه‌ی گزافی پرداخت کنید؛ همچنان قادر به تهیه‌ی مدل‌های معمولی آیپد بودید. این تبلت‌ها به‌خوبی جواب‌گوی نیازهای روزمره بودند. البته ماجرا فقط به این‌جا ختم نمی‌شد و حتی امکان تهیه‌ی آیپد مینی هم وجود داشت. 

آیپد پرو 11 2018 اپل / Apple iPad Pro 11 2018

آیپدهای اپل، کاربران زیادی با بودجه‌های مختلف را پوشش می‌دهند

بااین‌حال فراموش نکنید که تا قبل از دیروز، جدیدترین آیپد مینی بازار به سال ۲۰۱۵ مربوط می‌شد. تبلتی که شاید تا حدی جواب‌گوی کارها بود، اما محصولی تقریبا منسوخ به‌شمار می‌آمد و نمی‌شد روی آن حساب باز کرد. اندازه‌ی کوچک این تبلت، همچنان نکته‌ی مثبت و خوبی به‌شمار می‌آمد، اما تهیه‌ی آن برای کسانی که محصولی مثل آیفون ۱۰ اس مکس را خریداری کرده بودند، به‌هیچ‌وجه منطقی به‌شمار نمی‌آمد. با‌همه‌ی این‌ها، تفاوت بین مشخصات فنی آیپد مینی و آیپد معمولی به‌حدی بود که باعث می‌شد حتی به‌تهیه‌ی مدل مینی فکر هم نکنید. حتی ظاهر کلی این تبلت هم چنگی به‌دل نمی‌زد.

اما روز گذشته با رونمایی تبلت‌های جدید، معادلات به‌هم خورد. این‌بار شاهد به‌روزرسانی درخورتوجهی برای آیپد مینی و البته آیپد ایر هستیم. حال همه‌چیز تغییر کرده و صحبت‌های پیشین، دیگر صدق نمی‌کنند. اتخاذ این تصمیم از سوی اپل، انتخاب بهترین مدل آیپد را نیز سخت کرده است؛ اما نکته‌ی مثبت این است که آیپدهای جدید، قشر وسیع‌تری از جامعه را پوشش می‌دهند. اکنون شمار زیادی از افراد می‌توانند بسته به بودجه‌شان، آیپد مناسب خود را تهیه کنند. 

هر کدام از تبلت‌های جدید اپل، مزیت‌ها و نقاط ضعفی نسبت به مدل‌های دیگر دارند و همین موضوع انتخاب بهترین مدل (باتوجه‌به بودجه) را به‌کار مشکلی تبدیل می‌کند. گرچه بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که اپل برای قیمت‌گذاری مدل‌های مختلف مک‌بوک‌ها، اندکی سردرگم شده و قواعد پیشین را رعایت نمی‌کند، اما معرفی آیپدهای جدید، خلاف این موضوع را برای تبلت‌های این شرکت نشان می‌دهد. 

بسته به نیازهایتان و بودجه‌ای که برای تهیه‌ی آیپد در نظر گرفته‌اید، هریک از مدل‌های جدید این محصولات می‌تواند جواب‌گوی‌تان باشد. پس زومیت را در ادامه همراهی کنید تا آیپدهای جدید اپل را به‌دقت با یک‌دیگر مقایسه کنیم تا نهایتا شما بتوانید بهترین مدل آن‌ها را برای خودتان در نظر بگیرید. 

آیپد پرو 11 2018 اپل / Apple iPad Pro 11 2018

قیمت مقایسه‌ی جزئیات اصلی مرتبط به آیپدهای جدید اپل نام تبلت / پارامترها قیمت پایه حداقل حافظه‌ی داخلی داخلی حداکثر حافظه‌ی داخلی پردازنده‌ی مرکزی درگاه شارژ آیپد ۳۲۹ دلار ۳۲ گیگابایت ۱۲۸ گیگابایت A10 فیوژن لایتنینگ آیپد مینی ۳۹۹ دلار ۶۴ گیگابایت ۲۵۶ گیگابایت A12 بایونیک لایتنینگ آیپد ایر ۴۹۹ دلار ۶۴ گیگابایت ۲۵۶ گیگابایت A12 بایونیک لایتنینگ آیپد پرو ۱۱ اینچ ۷۹۹ دلار ۶۴ گیگابایت ۱ ترابایت A12X بایونیک USB-C آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ ۹۹۹ دلار ۶۴ گیگابایت ۱ ترابایت A12X بایونیک USB-C

اگر فقط دوست دارید که آیپد داشته باشید و مدلش برای‌تان مهم نیست، یا اینکه اگر به‌خاطر محیط کاری‌تان یا مدرسه، مجبورید شمار زیادی از آن‌ها را خریداری کنید، مدل معمولی آیپد یعنی آیپد نسل ششم می‌تواند ارزان‌ترین و بهترین مدل باشد. مدلی از این دستگاه که مجهز به وای‌فای است و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد، ۳۲۹ دلار قیمت خورده است. 

درواقع می‌توان گفت که قیمت خرید، تنها مزیت آیپد معمولی نسبت به دیگر دستگاه‌ها است. اندازه‌ی نمایشگر آیپد معمولی از دیگر آیپد‌ها (به‌جز مدل مینی) کوچک‌تر است و نکته‌ی مهم دیگر، سرعت پایین آن نسبت به اعضای دیگر خانواده‌ی آیپد به‌حساب می‌آید. اگر این آیپد قرار است نخستین آیپدی باشد که تهیه می‌کنید، یا اینکه آیپد فعلی‌تان چندین سال عمر دارد و می‌خواهید به آیپد معمولی جدید مهاجرت کنید، سرعت پایین این تبلت چندان به‌چشم نخواهد آمد. اما آیپد جدید به‌طور کلی نسبت به دیگر مدل‌ها، کندتر است و این موضوع می‌تواند آزاردهنده باشد.

apple ipad 9.7 2018

در شرایط فعلی بازار، سخت است بخواهیم روی دستگاهی ۳۲۹ دلاری، برچسب مقرون‌به‌صرفه یا اقتصادی را بچسبانیم؛ اما درهرصورت فراموش نکنید که تبلت موردبحث ما، همچنان یک آیپد به‌شمار می‌آید. این تبلت حتی اگر نقص‌های زیادی هم داشته باشد، در مقایسه با قیمتش، ویژگی‌های خوبی ارائه می‌دهد و می‌تواند برای شمار زیادی از کاربران جواب‌گو باشد. تهیه‌ی آیپد معمولی - حتی با وجود تمامی محدودیت‌ها و کمبودها - می‌تواند بهتر از تهیه‌ی یک تبلت اندرویدی گم‌نام باشد. 

ارزش خرید

وقتی به قیمت خرید نهایی آیپدها و ویژگی‌هایی که هر کدام ارائه می‌دهند نگاه کنید، به موارد جالبی پی می‌برید. به‌طور کلی اگر دقیق نگاه کنید، می‌بینید که آیپد مینی و آیپد ایر تبلت‌هایی هستند که نسبت به قیمت‌شان، ویژگی‌های متعددی ارائه می‌دهند و می‌توانند برای انجام کارها، بسیار مناسب باشند. این دو تبلت ارزش خرید بالایی دارند؛ گرچه درهرصورت قیمت تمام‌شده‌ی آن‌ها برای ایرانی‌ها، رقم بالایی به‌شمار می‌آید؛ اما درهرصورت انتخاب مناسبی هستند.

بااین‌حال اگر بخواهید، می‌توانید با صرف هزینه‌ی بیشتر، مدل تقویت‌شده‌ی آیپد نسل ششم را تهیه کنید. این مدل که ۴۲۹ دلار قیمت دارد، به حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده است. این تبلت همچنان ارزان‌تر از مدل پایه‌ی آیپد مینی و آیپد ایر (به‌ترتیب ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار) است. درضمن دو تبلت یادشده، دارای حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی هستند. البته اگر حاضر به پرداخت هزینه‌ی بیشتر هستید و حافظه‌ی داخلی تبلت اهمیت زیادی برای‌تان دارد، می‌توانید به تهیه‌ی مدل‌های ۲۵۶ گیگابایتی آیپد مینی و ایر فکر کنید. 

ipad mini 2019 / آیپد مینی ۲۰۱۹

آیپد مینی ۲۰۱۹؛ تبلتی جذاب و بسیار قابل‌حمل

آیپد مینی و آیپد ایر از لحاظ قیمت و توانایی سخت‌افزاری‌شان در بین آیپد نسل ششم و آیپد پرو جای می‌گیرند. درواقع این تبلت‌ها مخصوص آن‌کسانی هستند که دوست دارند ضمن تهیه‌ی محصولی توانمند، پول خیلی زیادی هم صرف نکنند. بااین‌حال نمی‌توان به‌راحتی از تفاوت‌های بین این آیپدها صرف‌نظر کرد.

آیپد مینی جدید اندازه‌ی کوچک‌تری دارد و همین موضوع می‌تواند تهیه‌ی آن را برای کسانی که به دستگاه‌های بزرگ علاقه ندارند، به امری واجب تبدیل کند. بدیهی است که حمل یک تبلت ۷.۹ اینچ، ساده‌تر از حمل تبلت‌های ۹.۷ یا ۱۰.۵ اینچ است. افزون‌بر‌این موضوع، کاملا مشخص است که آیپد مینی وزن کمتری نسبت به دیگر برادرانش دارد. حمل‌و‌نقل این تبلتِ ۳۰۰ گرمی قطعا ساده و لذت‌بخش خواهد بود.

البته با همه‌ی قدرت سخت‌افزاری آیپد مینی، موضوع مهمی را نباید از یاد برد. گرچه در حالت تئوری، این محصول می‌تواند دستگاهی بی‌نقص باشد؛ اما وقتی آن را در دست بگیرید، ممکن است اندازه‌ی نمایشگر آن کمی اذیت‌کننده باشد؛ البته این‌ موضوع کاملا سلیقه‌ای است، یعنی اندازه‌ی کوچک نمایشگر می‌تواند برای بعضی افراد نکته‌ی مثبت باشد و برای بعضی دیگر نکته‌ی منفی. 

اگر کسی هستید که زیاد سفر می‌کنید یا اینکه بیشتر استفاده‌تان از تبلت برای مقاله‌خواندن و تماشای فیلم است و از آن استفاده‌ی کاری ندارید، آیپد مینی با قیمت پایه‌ی ۳۹۹ دلار می‌تواند بهترین محصول برای شما باشد.

آیپد پرو 11 2018 اپل / Apple iPad Pro 11 2018 

مقایسه‌ی جزئيات مربوط‌به نمایشگر آیپدهای جدید اپل نام تبلت / پارامترها اندازه‌ی نمایشگر نوع نمایشگر فناوری پروموشن روشنایی نمایشگر نمایشگر لمینت‌شده آیپد ۹.۷ اینچ رتینا خیر ۵۰۰ نیت خیر آیپد مینی ۷.۹ اینچ رتینا خیر ۵۰۰ نیت بله آیپد ایر ۱۰.۵ اینچ رتینا خیر ۵۰۰ نیت بله آیپد پرو ۱۱ اینچ ۱۱ اینچ لیکویید رتینا بله ۶۰۰ نیت بله آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ ۱۲.۹ اینچ لیکویید رتینا بله ۶۰۰ نیت بله

گرچه در بازار امروز، محصولات ۳۹۹ دلاری چندان بالارده و قدرتمند نیستند، اما این موضوع در مورد آیپد مینی جدید صدق نمی‌کند. فراموش نکنید که در حال خرید محصولی پریمیوم هستید که اندازه‌ای جمع‌و‌جور دارد. اما اگر بودجه‌ی بیشتری دارید و می‌خواهید دستگاه قدرتمند اما کوچک‌تری تهیه کنید، بهتر است سراغ آیفون ۱۰ اس مکس بروید. 

آیپد ایر؛ جذاب‌تر از آن‌چه که فکرش را بکنید

مدل اولیه‌ی آیپد ایر اپل (معرفی‌شده در سال ۲۰۱۳)، یکی از بهترین محصولات زمان خودش بود. آن دستگاه، ترکیبی دوست‌داشتنی از ویژگی‌های مختلف بود که وزن سبکی داشت و از نمایشگری با اندازه‌ی درخورتوجه بهره می‌گرفت؛ تمامی این موارد، آیپد ایر را به‌محصولی عالی تبدیل کرده بودند و شمار زیادی از کاربران به تهیه‌ی آن علاقه داشتند.

آیپد ایر ۲۰۱۹ شاید نتواند به‌اندازه‌ی مدل اولیه‌ی آیپد ایر سروصدا کند، اما همچنان با بهره‌مندی از طراحی زیبا و البته سخت‌افزار قدرتمند، می‌تواند محصولی درخورتوجه باشد و فروش مناسبی را تجربه کند. 

واضح‌ترین تفاوت بین آیپد ایر جدید با آیپد نسل ششم، به اندازه‌ی نمایشگر بر می‌گردد. گرچه آیپد ایر در مقایسه با آیپد تنها ۰.۴ اینچ طویل‌تر و عریض‌تر است، اما نمایشگری ۱۰.۵ اینچی دارد (آیپد نسل ششم به نمایشگر ۹.۷ اینچ مجهز شده است). البته فراموش نکنید که نمایشگر این تبلت، لمینت‌شده است و این یعنی گرچه ظاهر جذاب‌تری دارد، اما هزینه‌ی تعمیر آن نیز بیشتر است. تمامی آیپدهای جدید به‌غیر از آیپد نسل ششم، اکنون از نمایشگر لمینت‌شده بهره می‌گیرند.

اپل آیپد ایر ۱۰.۵ اینچی / apple ipad air 10.5

آیپد ایر ۲۰۱۹ مجهز به تراشه‌ی قدرتمند A12 بایونیک است

فهمیدن تفاوت بزرگ بعدی بین آیپد ایر ۲۰۱۹ و آیپد نسل ششم، چندان سخت نیست. نسل جدید آیپد ایر همچون آیپد مینی به تراشه‌ی A12 بایونیک مجهز شده است؛ همان تراشه‌ی هیولایی که بارها و بارها در بنچمارک‌ها توانسته رقبایش را از پیش‌رو بردارد. این درحالی است که آیپد معمولی از تراشه‌ی A10 فیوژن استفاده می‌کند. البته این تراشه، به‌هیچ‌وجه تراشه‌ی ضعیفی نیست. بررسی‌ها نشان می‌دهد که A10 فیوژن بین ۲۳ تا ۵۳ درصد سریع‌تر از نسل پیشین خود است. 

تراشه‌ی A12 به‌کار‌رفته در آیپد ایر جدید، درهرصورت سرعت بیشتری نسبت به تراشه‌ی آیپد معمولی دارد و این یعنی با داشتن قیمت پایه‌ی ۴۹۹ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی، آیپد ایر ۲۰۱۹ می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. محصولی که نه به‌اندازه‌ی آیپد معمولی ضعیف است و نه قیمتش به آیپد پرو می‌رسد؛ حال‌آن‌که مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی دارد.

به‌علاوه نمایشگر به‌کار‌رفته در آیپد ایر جدید، نمایشگر پرنور و باکیفیتی است، اما میزان روشنایی آن به حد روشنایی نمایشگر آیپد پرو نمی‌رسد. درضمن اسپیکرهای این تبلت را نمی‌توان اسپیکرهایی عالی توصیف کرد و سرعت انجام کارها با آیپد ایر به حد آیپد پرو نمی‌رسد. البته تمامی این‌ها باتوجه‌به اختلاف قیمت، منطقی است. 

آیپد پرو 11 2018 اپل / Apple iPad Pro 11 2018

آیپد پرو؛ قدرتمندترین، جذاب‌ترین و به‌تبع گران‌ترین تبلت اپل مقاله‌ی مرتبط:

اپل پس از رونمایی آیپد ایر و آیپد مینی جدید، اعلام کرد که فروش آیپد پرو مدل ۱۰.۵ اینچ را در فروشگاه‌های رسمی‌اش متوقف می‌کند. البته با وجود آیپد پرو ۱۱ اینچ، نبود آیپد پرو ۱۰.۵ اینچ شاید چندان احساس نشود.

وقتی به دو مدل فعلی آیپد پرو نگاه می‌کنیم، به‌تفاوت‌های زیاد آن‌ها با دیگر آیپدها پی می‌بریم و این تفاوت‌ها تنها محدود به اندازه نیستند. مدل پایه‌ی آیپد پرو ۱۱ اینچ با حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی، ۷۹۹ دلار قیمت دارد؛ همین قیمت برای مدل پایه‌ی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ، معادل ۹۹۹ دلار است. 

درضمن، آیپد پروهای جدید از لحاظ امنیتی، عملکرد بهتری دارند. درحالی که تمامی آیپدهای دیگر از تاچ ID برای احراز هویت استفاده می‌کنند، آیپد پروها مجهز به فناوری فیس ID هستند. این موضوع نمی‌تواند به‌تنهایی شما را متقاعد کند که به‌جای خرید آیپد ایر، ۳۰۰ دلار بیشتر هزینه بپردازید و آیپد پرو ۱۱ اینچ را تهیه کنید؛ اما درهرصورت فیس ID قابلیت بسیار خوب و جذابی است.

آیپد پرو 11 2018 اپل / Apple iPad Pro 11 2018

بهره‌مندی از نمایشگر بزرگ و باکیفیت، کار با آیپد پرو را جذاب کرده‌اند

موضوع دیگر که صرف چنین هزینه‌ای را برای آیپد پروهای جدید تا حدی منطقی می‌کند، اندازه‌ی نمایشگر آن‌ها است. هر دو مدل از آیپد پروهای ۲۰۱۸ به‌نمایشگرهایی مجهز شده‌اند که اندازه‌ای بزرگ‌تر از دیگر آیپدها دارند. البته با وجود محصولی مثل آیپد ایر ۱۰.۵ اینچ، شاید تفاوت بین نمایشگر این آیپد با آیپد پرو ۱۱ اینچ، چندان درخورتوجه نباشد. اما وقتی آیپد ایر را با آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ مقایسه کنید، به‌خوبی به‌تفاوت‌ها پی خواهید برد. 

تفاوت یادشده به‌این معنی است که استفاده‌ از آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ می‌تواند چنین حسی را به‌شما منتقل کند که دو دستگاه آیپد معمولی را کنار هم قرار داده‌اید. درضمن کاربر می‌تواند به‌سادگی دو اپلیکیشن را روی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ اجرا کند؛ چرا که این تبلت از پردازنده‌ی قدرتمندی بهره می‌گیرد و به‌راحتیِ آب‌خوردن از پس انجام بسیاری از کارهای سنگین برمی‌آید. هر دو مدل از آیپد پرو ۲۰۱۸ به تراشه‌ی A12X بایونیک تجهز شده‌اند. 

آیپد پرو 11 2018 اپل / Apple iPad Pro 11 2018

مقایسه‌ی اسپیکر، دوربین و پشتیبانی از اپل پنسل در آیپدهای جدید اپل نام تبلت / پارامترها دوربین اصلی دوربین سلفی پشتیبانی از اپل پنسل اسپیکر میکروفون آیپد ۸ مگاپیکسل ۱.۲ مگاپیکسل بله (اپل پنسل نسل اول) استریو دوگانه آیپد مینی ۸ مگاپیکسل ۷ مگاپیکسل بله (اپل پنسل نسل اول) استریو دوگانه آیپد ایر ۸ مگاپیکسل ۷ مگاپیکسل بله (اپل پنسل نسل اول) استریو دوگانه آیپد پرو ۱۱ اینچ ۱۲ مگاپیکسل ۷ مگاپیکسل بله (اپل پنسل نسل دوم) چهار اسپیکر پنج‌گانه آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ ۱۲ مگایپکسل ۷ مگاپیکسل بله (اپل پنسل نسل دوم) چهار اسپیکر پنج‌گانه

آیپد پروهای جدید از نمایشگرهای تازه‌ای تحت‌عنوان لیکویید رتینا استفاده می‌کنند. اپل به‌هنگام معرفی این نمایشگر در جریان رویداد معرفی آیفون ۱۰ آر، اعلام کرد که نمایشگر موردبحث به‌طور درخورتوجهی بهتر از نمایشگر رتینا است، اما خوب‌بودن آن به‌حد نمایشگر OLED موجود در آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس نمی‌رسد.

با درنظرگرفتن همین موضوع، عده‌ای معتقدند که در برهه‌ی زمانی فعلی شاید تهیه‌ی آیپد پروهای جدید با نمایشگر لیکویید رتینا، تصمیم چندان درستی نباشد. شمار زیادی از کاربران امیدوارند که کوپرتینویی‌ها در نسل بعدی آیپد پرو، از نمایشگر OLED استفاده کنند. آیپد پروهای ۲۰۱۸ با تمامی نقاط قوت و طراحی جذاب‌شان،‌ احتمالا به‌هنگام معرفی آیپد پروهای مجهز به نمایشگر OLED، دیگر چندان به‌چشم نخواهند آمد.

آیپد پروهای جدید از فناوری پروموشن هم پشتیبانی می‌کنند و این یعنی در تبلت‌های موردبحث، این امکان وجود دارد که بخش‌های مختلف نمایشگر، رفرش‌ریت‌های مختلفی را به‌نمایش بگذارند. جالب است بدانید درحالی که آیپدهای دیگر دارای نمایشگر ۶۰ هرتزی هستند، آیپد پروها از نمایشگر ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کنند. 

آیپد پرو 11 2018 اپل / Apple iPad Pro 11 2018

این رفرش‌ریت بالا، در هر دو مدل از آیپد پرو ۲۰۱۸ دیده می‌شود. درضمن، این موارد نمی‌توانند تنها چیزهایی باشند که شما را به خرید آیپد پرو ترغیب می‌کنند. درواقع آیپد پروها تنها آیپدهایی هستند که می‌توان آن‌ها را در حافظه‌ی ۱ ترابایتی تهیه کرد. البته تهیه‌ی این مدل، ۷۵۰ دلار بیشتر برای‌تان آب می‌خورد. به‌علاوه، آیپد پروهای موردبحث به‌جای درگاه لایتنینگ، دارای درگاه USB-C هستند و می‌توانند ازطریق باتری خودشان، دستگاه‌های دیگر را نیز شارژ کنند. 

در انتها از شما دعوت می‌کنیم مقایسه‌ی عمیق بین آیپد نسل ششم، آیپد مینی، آیپد ایر و آیپد پرو را در جدول زیر نظاره‌ کنید. برای مشاهده‌ی این جدول در بانک محصولات زومیت به‌شکلی جذاب‌تر، روی لینک پایین آن کلیک کنید.

دیدگاه شما در مورد آیپدهای جدید اپل چیست؟ چه‌نظری در مورد قیمت و ویژگی‌های آن‌ها دارید؟ نظرات ارزشمند خود را ازطریق قسمت پایینی همین مقاله، با زومیت در میان بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیپد، آیپد مینی، آیپد ایر یا آیپد پرو؛ کدام‌یک از تبلت های اپل را بخریم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..