تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی A20 رونمایی شد؛ نمایشگر ۶.۴ اینچی Infinity-V و باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی

گلکسی A20 به‌عنوان جدیدترین عضو خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند گلکسی A سامسونگ رونمایی شد.

کمتر از یک ماه پیش شرکت سامسونگ اعضای جدید خانواده‌ی گوشی‌های گلکسی سری A را معرفی کرد. این اعضای جدید گوشی‌های A30، A10 و A50 هستند. اما اخباری وجود دارد مبنی بر اینکه در چند ماه آینده سامسونگ اعضای دیگری هم به این سه عضو اضافه خواهد کرد. گلکسی A20 جدیدترین عضو خانواده‌‌ی گوشی‌های هوشمند گلکسی A سامسونگ است که دقایقی پیش معرفی شد.

A20

مشخصات و قیمت Galaxy A20

گلکسی A20 از لحاظ مشخصات در جایی بین A10 و A30 قرار میگیرد. یک نمایشگر ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۱٫۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل یا HD پلاس از نوع Infinty-V display در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته است. گلکسی A20 مانند دیگر اعضای خانواده‌ی Galaxy A از یک ساختار سه‌بعدی Glasstic بهره می‌برد. پردازنده این گوشی از نوع Exyons 7884  است، ۳ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که می‌توان با کمک یک کارت حافظه خارجی آن را تا ۵۱۲ گیگا بایت ارتقا داد.

دوربین جلوی گلکسی A10 یک دوربین ۵ مگا پیکسلی است در حالی‌که گلکسی A20، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی دارد. علاوه‌بر این گلکسی A20 به‌جای یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی، از ترکیب دو دوربین بهره می‌برد که به ترتیب ۱۳ مگاپیکسلی (F/1.9) و ۵ (F/2.2) مگاپیکسلی هستند. یکی دیگر از نقاط قوت A20، نسبت به A10 باتری آن است. A20 که باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که در مقایسه با دوربین ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی A10 به خوبی تقویت شده است. علاوه‌بر این در قسمت پشت گوشی یک حسگر اثر انگشت هم وجود دارد.

قیمت این گوشی معادل ۲۱۵ دلار آمریکا است. به نظر می‌رسد Galaxy A20 به‌زودی در فروشگاه‌های دیگر کشورها هم در دسترس خریداران قرار گیرد. از طرفی شرکت سامسونگ یک برنامه‌ریزی برای رویدادی در ۱۰ آوریل ۲۰۱۹ برابر با ۲۱ فروردین ۹۸ دارد که به نظر می‌رسد در این رویداد اعضای جدیدتر این خانواده مانند Galaxy A90 هم معرفی خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی A20 رونمایی شد؛ نمایشگر ۶.۴ اینچی Infinity-V و باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..