تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان عمر رسانه‌ای آمدنیوز فرا رسیده است/ مردم باید از این رسانه فاصله بگیرند +فیلم

آمد نیوز دیگر جریان مرجع اپوزیسیون نیست +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پخش مستند ایستگاه پایانی دروغ جدا از اینکه ذات فعالیت گروه‌های ضدانقلاب خارج نشین را آشکار کرد، سبب شد عناصر این حلقه بیش از پیش به جان هم بی‌افتند و با متهم کردن یکدیگر  تلاش کنند خود را از مظان اتهام دور کنند.

بیشتر بخوانید: حسرت دیدنی امیرعباس فخرآور در واکنش به از دست دادن آمدنیوز +فیلم 

امیرعباس فخرآور از عناصر ضدانقلاب که عضو تشکلی آمریکایی تحت عنوان کنگره ملی ایرانیان است و پیش از این ارتباطی نزدیک با روح الله زم داشت، یکی از زخم خوردگان این مستند است که توسط روح الله زم از پشت خنجر خورد. او که پیش از این تلاش می‌کرد کانال خبری آمدنیوز را به عنوان رسانه اپوزیسیون  معرفی کند، پس از پخش مستند ایستگاه پایانی دروغ با شنیدن ادعای روح الله زم درباره خودش شوکه شد.

فخرآور که این هفته مهمان بیژن فرهودی بود، در این برنامه با اشاره به ریزش اعضای کانال خبری آمدنیوز با بیان اینکه پایان عمر رسانه‌ای آمدنیوز فرا رسیده است، تاکید کرد که کاربران آنقدر هوشیار هستند که از آمدنیوز فاصله بگیرند و از آن خارج شوند! 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان عمر رسانه‌ای آمدنیوز فرا رسیده است/ مردم باید از این رسانه فاصله بگیرند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..