تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرعت دانلود با نسخه 5G گلکسی S10 چقدر خواهد بود؟

سرعت دانلود با نسخه 5G گلکسی S10 چقدر خواهد بود؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از مدت‌ها پیش انتظار می‌رفت که در سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه مدل‌های 5G به بازار باشیم. در حال حاضر کشور‌های مختلف و اپراتور‌های گوناگون خود را برای پشتیبانی از فناوری 5G آماده می‌کنند و مدل‌های 5G نیز در طول سال به مرور وارد بازار خواهند شد.

علت روی آوردن شرکت‌هایی مانند سامسونگ، هوآوی و ال‌جی به تولید مدل‌های 5G نیز مشخص است، با رشد روزافزون اینترنت، تنها با سرعت بالا می‌توان از قابلیت‌های آن حداکثر بهره را برد. در حال حاضر سایت‌های مختلف به سوی ارائه خدمات استریم مانند تماشا فیلم و سریال به صورت آنلاین می‌روند، حتی سرویس‌های استریم بازی‌های ویدئویی نیز در حال راه اندازی است که به سرعت اینترنت بالایی نیاز دارد، از طرفی با افزایش کیفیت صوت و تصویر در ویدئو‌های تولیدی، حجم آن‌ها نیز بالا رفته و کاربران مجبور می‌شوند برای تماشا یا دانلود آن‌ها به سراغ اینترنت پرسرعت بروند. جدا از موارد ذکر شده حتی یک چت ساده در پیام رسان یا ارتباط ویدئویی زنده نیز به سرعت اینترنت بالایی نیاز دارد.

سرعت دانلود با نسخه 5G گلکسی S10 چقدر خواهد بود؟

حال همانطور که می‌دانید سامسونگ به همراه معرفی خانواده گلکسی S10 از یک نسخه کاملا ویژه از این سری که به فناوری 5G مجهز شده است نیز رونمایی کرد. گلکسی S10، 5G یک نسخه بالارده با کیفیت و گران قیمت محسوب می‌شود که از ۸ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه داخلی بهره‌می‌برد.

سامسونگ در این مدل از ۶ دوربین استفاده کرده که ۴ سنسور به عنوان دوربین اصلی و دو سنسور به عنوان دوربین سلفی در جلو گوشی قرار گرفته اند. جدا از این مشخصات عالی، مهم‌ترین ویژگی این مدل مجهز بودن به فناوری 5G است. انتظار می‌رود این مدل تا دو ماه دیگر در کره‌جنوبی و بعد از آن در آمریکا و دیگر نقاط جهان عرضه شود. به همین جهت با نزدیک شده به زمان عرضه آن، یکی از اپراتور‌های کره‌ای به نام SK Telecom، این مدل را مورد آزمایش قرار داده که نتایج آن فوق‌العاده است.

سرعت دانلود با نسخه 5G گلکسی S10 چقدر خواهد بود؟

طبق نتایج این آزمایش، سرعت اینترنت گلکسی S10، 5G تا ۲.۶۵ گیگابایت بر ثانیه ثبت شده که رقمی بسیار شگفت‌انگیز است، این اپراتور اعلام کرد که در شرایط معمولی توانستند یک فیلم با حجم ۲ گیگابایت را در تنها ۶ ثانیه دانلود کنند. البته این سرعت در مناطق مختلف و برای اپراتور‌های مختلف متفاوت خواهد بود، اما پیش‌بینی می‌شود اپراتور‌های بزرگ قادر به پشتیبانی از چنین سرعتی باشند. ۲.۶۵ گیگابایت بر ثانیه آنقدر زیاد است که با نیمی از آن نیز می‌توان تمام کار‌های روزانه را بدون وقفه انجام داد. علاوه بر این مدل، ال‌جی V50، 5G وگلکسی فولد نیز با پشتیبانی از فناوری ۵G در ماه می‌در کره به بازار عرضه می‌شود. مدل تاشو میت ایکس نیز در سه ماهه دوم یا سوم ۲۰۱۹ به بازار می‌آید.

بیشتر بخوانید: چرا گلکسی فولد از داخل تا می‌شود؟ 

انتهای پیام/

اطلاعات سرعت نسخه 5G گوشی گلکسی S10 فاش شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرعت دانلود با نسخه 5G گلکسی S10 چقدر خواهد بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..