تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریغ‌های سال ۱۳۹۷ ‌+عکس نوشته

دریغ‌های سال ۱۳۹۷ ‌+تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  از بهار سال ۹۷ در بین هنرمندان، فرهیختگان و سیاسیون، بسیاری از چهره‌های برجسته کشور را از دست دادیم؛ کسانی که جای هر کدام از آنها به‌نوعی  خالی است و گاهی خلأ حضورشان را نمی‌توان با هیچ چیز پَر کرد.

صفحه اینستاگرامی درس و عبرت؛ روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره وقایع تاریخی ایران و جهان، با انتشار پستی تحت عنوان «دریغ‌های سال ۹۷» به مرور حوادث تلخ و ناگوار این سال پرداخت. از جمله شهادت نورخدا موسو، شهادت خدمه پرواز بویینگ۲۰۷ حادثه تروریستی اهواز و دانشجویان دانشگاه آزاد، از دست دادن چهره‌هایی مانند آیت مرتضی تهرانی، آیت الله مومن، آیت الله هاشمی شاهرودی، آیت الله سیدمهدی طباطبایی، آیت الله احمدی و غلامرضا حسنی که خلاء حضورشان را حس کردیم  و با رفتنشان رهبر معظم انقلاب برای این بزرگواران پیام تسلیت صادر کردند. در متن کامل این پست آمده است:

«یادبود بعضی از عزیزانی که در سال ۹۷ از میان ما رفتند و رهبر انقلاب، با صدور پیام تسلیت، نام و یاد آنها را گرامی داشتند.»

دریغ‌های سال ۱۳۹۷ ‌+تصویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریغ‌های سال ۱۳۹۷ ‌+عکس نوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..