تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویداد معرفی گوشی‌های جدید سری گلکسی A در تاریخ ۲۱ فروردین‌ماه برگزار می‌شود

سامسونگ در تاریخ ۱۰ آوریل برابر با ۲۱ فروردین‌ماه، رویداد رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید سری گلکسی A را برگزار خواهد کرد.

باتوجه به اینکه غول فناوری کره‌ای تاریخی را برای رویدد بعدی خود در ماه آینده‌ی میلادی درنظر گرفته است، انتظار می‌رود فروردین‌ماه شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند جدیدی از سری گلکسی A سامسونگ باشیم.

سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۱۰ آوریل برابر با ۲۱ فروردین‌ماه از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A90 و دو گوشی هوشمند دیگر از این سری را معرفی کند. پیش‌تر شایعه‌هایی مطرح شده بود که کره‌ای‌ها قصد دارند دو گوشی‌های هوشمند گلکسی A20 و گلکسی A40 را معرفی کنند، درنتیجه ممکن است گوشی‌های هوشمند دیگری که در این رویداد معرفی می‌شوند، این دو باشند.

گلکسی A90

مقاله‌های مرتبط:

اواسط اسفندماه امسال نیز  بهره خواهد برد. طبق اطلاعات پیشین . باتوجه به اطلاعیه‌ی رسمی سامسونگ، به‌نظر می‌رسد باید منتظر گوشی‌های هوشمند تمام صفحه باشیم که از سه طرف نمایشگر بدون حاشیه دارند.

گوشی هوشمند گلکسی A90 سامسونگ قرار است بالارده‌ترین محصول سری A باشد. گمانه‌زنی‌‌های پیشین حاکی از آن است که . براساس اخبار غیررسمی منتشرشده‌ی قبلی، انتظار می‌رود گلکسی A90 با تراشه‌ای در سطح تراشه‌ی گوشی‌های پرچم‌دار به بازار عرضه شود. به‌نظر می‌رسد رویداد بعدی سامسونگ در بانکوک، میلان و سائوپائولو برگزار شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویداد معرفی گوشی‌های جدید سری گلکسی A در تاریخ ۲۱ فروردین‌ماه برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..