تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | اولین سالی که جای پدر کنار هفت‌سین خالی‌ است

۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت امیر الامومنین علی (ع) است که در کشور ما به عنوان روز پدر شناخته می‌شود. مانند تمام مناسبت‌هایی از این دست، در این روز نیز فرزندان تلاش می‌کنند تا به نحوی از تلاش‌های پدران خود قدردانی کنند، در این میان هستند فرزندانی که آرزوی دیدار پدر خود را دارند و روز پدر برایشان یک حسرت را به یاد می‌آورد.

فرزندان شهدا از سال‌ها قبل همواره جای خالی پدر را احساس کرده‌اند و با این جای خالی بزرگ شده‌اند، اما فرزندان شهدای مدافع حرم مدت کوتاهی است که با نبودن پدران خود مواجه شده‌اند و این جای خالی را بیشتر احساس می‌کنند. در این گزارش سعی کردیم تا تجدید دیدار فرزندان با پدران شهید خود را به تصویر بکشیم.
​۶۱۲۸۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | اولین سالی که جای پدر کنار هفت‌سین خالی‌ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..