تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمهیدات شرکت مخابرات برای نوروز ۹۸/ ۲۴ ساعت مکالمه و ۱۰ گیگ اینترنت رایگان هدیه این شرکت به مشترکان

صدری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد:

تمهیدات شرکت مخابرات برای نوروز ۹۸سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در آستانه فرارسیدن عید نوروز باستانی و آغاز سال نو در گفتگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تمهیدات این شرکت برای ایام نوروز ۹۸ با آرزوی استفاده حداکثری مردم از تعطیلات نوروز اعلام کرد: شرکت مخابرات ایران برای ایام نوروز برنامه‌هایی را تدوین کرده است تا در ایام تعطیلات به مردم سرویس خوب بدهیم.

صدری در ادامه از تمهیدات شرکت مخابرات در مراکز منتخب خبر داد و گفت: مراکز مخابراتی منتخب ما در ایام تعطیلات بازگشایی شدند تا مردم بتوانند مشکلات خود در زمینه تلفن‌های ثابت و همراه اول را با مراجعه به این مراکز برطرف کنند. لیست این مراکز در سایت شرکت مخابرات به نشانی  www.tci.ir وجود دارد. مردم می‌توانند به این مراکز مراجعه و به خدمات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه اقدام دیگر شرکت مخابرات تلاش برای مدیریت و پایداری ارتباطات ثابت و سیار است، اعلام کرد: این شرکت در کلیه استان‌ها تمهیداتی اندیشیده و آنچه را که در حوزه فناوری و خدمات لازم بوده است، انجام شده تا سرویس خوبی  به مردم عزیز ارائه شود.

صدری با بیان اینکه هرگونه انجام عملیات برگردان در ایام نوروز و تعطیلات ممنوع است، تاکید کرد: این اقدام در جهت آن است که خدای نکرده اختلال درون شبکه‌ای ایجاد نشود. همچنین نظارت و بازرسی دوره‌ای مستمر در ایام نوروز در مراکز و اماکن مخابراتی وجود دارد تا اگر کمبود و نقصانی هست بتوانیم جبران کنیم و همچنین تمهیداتی برای کانال‌های ورودی و خروجی و افزایش پهنای باند دیده شده که در مکان‌هایی که مسافر زیاد است، امکان ارائه سرویس خوب وجود داشته باشد.

وی پس از بیان تمهیدات مخابرات در ایام نوروز، اعلام کرد: ما در کنار این فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده، دو هدیه برای مشترکان عزیزمان به عنوان هدیه نوروزی در نظر گرفته‌ایم؛ یکی مکالمه رایگان برای تلفن‌های ثابت به ثابت درون شبکه از ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۹ اسفند لغایت پنج شنبه اول فروردین ساعت ۲۴ است که امیدواریم مردم عزیز همچون سال گذشته بتوانند از این امکان استفاده کنند و از این طریق با اقوام و آشنایان خود ارتباط برقرار و تلفنی صحبت کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: هدیه دیگری که امسال در نظر گرفته‌ایم، این است که از یکم فروردین تا پانزدهم فروردین مشترکان دیتا تا ده گیگ اینترنت رایگان در اختیارشان گذاشته می‌شود که امیدواریم مشترکان از این سرویس و کیفیت شرکت مخابرات ایران راضی باشند.

انتهای پیام/

عیدی شرکت مخابرات به مشترکان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمهیدات شرکت مخابرات برای نوروز ۹۸/ ۲۴ ساعت مکالمه و ۱۰ گیگ اینترنت رایگان هدیه این شرکت به مشترکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..