تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات طرح بهاران بیمه ایران در ایام نوروز ۹۸ اعلام شد

مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها و شعب بیمه ایران گفت: علاوه بر روز‌های کاری فروردین سال آینده، روز‌های تعطیلات رسمی نوروز، یعنی ۲۹ اسفند ۹۷، ۱، ۲، ۳ و ۴، ۱۲ و ۱۴ فروردین ۹۸، از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ این طرح به اجرا گذاشته می‌شود.

جزییات طرح بهاران بیمه ایران در ایام نوروز ۹۸ اعلام شد به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حقیقی پناه در ادامه با اشاره به اینکه بیمه ایران ۲۰۶ شعبه در سطح کشور دارد و نوع خدمت تعریف شده در این طرح «پرداخت خسارت مالی در حادثه وسائط نقلیه» است اضافه کرد: اجرای این طرح در کلیه مراکز استان‌ها و شعب منتخب بیمه ایران در اغلب شهر‌ها پیش بینی شده است و پرداخت خسارت مالی در شعب تخصصی استان تهران نیز که عبارتند از: مجتمع دکتر فاطمی، پایانه غرب، پایانه شرق، شعبه بعثت و شعبه اسلامشهر صورت می‌گیرد.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها و شعب بیمه ایران اظهار کرد: برای دریافت خسارت لازم، بیمه گذاران خسارت دیده باید مدارک مورد نیاز اعم از بیمه نامه، کارت ملی، کارت مشخصات وسیله نقلیه و شماره شبای حساب پس انداز را به همراه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه خسارت سیار بیمه ایران در شهر‌های پر تردد مانند شهر‌های زیارتی و سیاحتی و در شهر تهران بویژه در مبادی ورودی و خروجی مستقر خواهند بود، گفت: نشانی واحد‌های خسارت در سایت بیمه ایران به نشانی www.iraninsurance.ir درج شده است و نشانی و شماره تماس واحد‌های ارائه خدمت در کلیه مبادی ورودی شهر‌ها نیز به اطلاع مسافران نوروزی خواهد رسید.

حقیقی پناه با اشاره به مجموع اقدامات انجام شده از طرف مدیریت هماهنگی امور استان‌ها و شعب بیمه ایران و صدور بخشنامه به مدیران کل استان‌ها در خصوص اجرای دقیق طرح بهاران و ارائه بهترین خدمات به مسافران نوروزی و شهروندان هر شهر در تعطیلات سال جدید گفت: زمینه‌های کامل نرم افزاری و سخت افزاری لازم برای اجرای مطلوب‌تر طرح مذکور، به لحاظ کیفی و با هدف کسب رضایت حداکثری بیمه گزاران محترم فراهم آمده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات طرح بهاران بیمه ایران در ایام نوروز ۹۸ اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..