تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراکز نوآوری در استان‌های مرزی راه‌اندازی می‌شود

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد:

راه‌اندازی مراکز نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های مرزیبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد از راه‌اندازی مراکز نوآوری این دانشگاه در استان‌های مرزی خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه‌ای با یک مؤسسه دانش بنیان به منظور راه اندازی مراکز توسعه فناوری و نوآوری در مناطق مرزی و کم برخوردار در راستای توسعه اشتغال دانش بنیان و صادرات محصولات دانش بنیان به امضا رسید.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه ۲ طرف در گام نخست حداقل در یکی از شهرستان‌های ۹ استان خوزستان، کردستان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، کرمانشاه، لرستان و همچنین ۲ استان کرمان و چهارمحال بختیاری مراکز نوآوری راه اندازی می‌کنند.

نگاهداری اظهار داشت: دانشگاه آزاد با اختصاص فضا‌های موجود خود و حمایت مدیریتی و راه اندازی شرکت‌های نوپا در این پروژه سهیم خواهد بود. موسسه دانش بنیان نیز متعهد شده با طراحی و اجرا و همچنین سرمایه گذاری در شرکت‌های نوپا در راه اندازی این مراکز مشارکت کند. امید است در اولین فرصت به تدریج این مراکز در سال ۹۸ راه اندازی شود.

انتهای پیام/

توسعه اشتغال دانش بنیان با راه‌اندازی مراکز نوآوری در استان‌های مرزی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراکز نوآوری در استان‌های مرزی راه‌اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..