تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصرار پاری سن ژرمن برای حفظ نیمار و امباپه

۸۴۳۹۱۵

۴۵۵۱ 

وبسایت نود: با وجود تمام بحث ها و شایعات مطرح شده پیرامون امباپه و نیمار، این دو ستاره احتمالاً در تابستان پاریس را ترک نخواهند کرد.

یک منبع آگاه و نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن به ESPN اعلام کرده است؛ شایعات در مورد اینکه باشگاه پی اس جی مجبور به فروش یکی از دو ستاره بزرگ خود است، بی اساس است و آنها قصدی برای فروش این دو بازیکن ندارند.

اصرار پاری سن ژرمن برای حفظ نیمار و امباپه

این در شرایطی است که گفته می شود رئال مادرید برای تقویت قوای هجومی خود و پر کردن جای رونالدو و احتمالاً بیل، به جذب هر دو ستاره علاقه مند است. در فوتبال فرانسه گنجاندن بند فسخ قرارداد مجاز نیست و هرچند پاری سن ژرمن خود نیز میلی برای فروش این دو بازیکن ندارد ولی باشگاه از طرف نزدیکان این دو ستاره اطمینان یافته است که هیچ یک از این دو، نمی خواهند برای ترک پاریس، باشگاه را در تابستان 2019 تحت فشار بگذارند.

با این وجود نگرانی در مورد درآمدزایی برای جبران هزینه ها هنوز در باشگاه فرانسوی وجود دارد. باشگاه پی اس جی برای رعایت قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا، باید در تابستان فروش هایی داشته باشد، به خصوص که آنها در این فصل هم وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان داشتند که مانع از کسب درآمدزایی بیشتر برای آنها شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصرار پاری سن ژرمن برای حفظ نیمار و امباپه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..