تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر/ امضای قرارداد دانشگاه آزاد و بنیاد ملی نخبگان در سال ۹۷

طهرانچی گفت: برای ارائه وام‌هایی بهتر به دانشجویان شاهد و ایثارگر بخشنامه‌ای مخصوص در نظر گرفته شده است.

(تاپ ۲۸ اسفند ساعت ۷) صدور بخشنامه‌ای مخصوص برای اختصاص وام‌های دانشجویی/ امضای قرارداد دانشگاه آزاد و بنیاد ملی نخبگان در سال ۹۷به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، همکاری با سازمان‌های علمی از جمله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان همواره یکی از برنامه‌های دانشگاه آزاد بوده و در همین راستا قرارداد‌هایی متعدد با این ۲ سازمان به امضا رسیده است که بر مبنای آن اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد این امکان را پیدا خواهند کرد که از تسهیلاتی مختلف بهره‌مند شوند؛ در کنار این موضوع دانشگاه آزاد برای رسیدگ به وضعیت مالی دانشجویان خود، وام‌هایی مختلف را به آنان اختصاص می‌دهد؛ البته وامی که دانشجویان شاهد و ایثارگر در آن نقشی ندارند و به گفته رئیس دانشگاه این دسته از دانشجوها برای دریافت وام مخصوص به خود باید به بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کنند.

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره اختصاص وام به دانشجویان شاهد و ایثارگر  این دانشگاه اظهار کرد: برای ارائه امکانات بهتر به این دسته از دانشجویان بخشنامه‌ای جدید از سوی دانشگاه آزاد صادر شده است و دانشجویان به راحتی می‌توانند وام های خود را دریافت کنند.

 ۸۰ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به آمار دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه بیان کرد: در حال حاضر ۸۰ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه ما تحصیل می‌کنند؛ البته تامین هزینه‌های آنان بر عهده بنیاد شهید است و علی رغم آنکه بنیاد نتوانسته تامین مالی این حوزه را به موقع انجام دهد، تمام ۸۰ هزار نفر شهریه‌ای برای تحصیل خود به دانشگاه پرداخت نمی‌کنند.

وی درباره همکاری دانشگاه آزاد و بنیاد ملی نخبگان، گفت: قراردادی را با بنیاد ملی نخبگان به امضا رسانده‌ایم که بر مبنای آن جذب ۱۰۰ نخبه و عضو هیئت علمی در بنیاد ملی نخبگان انجام گیرد.

طهرانچی ادامه داد: همچنین همکاری‌ را با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داشته‌ایم که بر اساس آن ۲ قرارداد درباره ثبت اختراع و جذب نخبگان به امضا رسیده است.

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به تسهیلات دریافتی نخبگان گفت: حقوق سال ابتدایی نخبگان از سوی بنیاد ملی نخبگان داده می‌شود و همچنین منزل مسکونی و سایر تسهیلات مربوطه هم به آن‌ها نیز ارائه می‌شود.

وی افزود: تمام این تسهیلات برای آن است که محققان و مخترعان ما بتوانند در شرایط فعلی به راحتی کار کرده و برنامه‌های خود را پیش ببرند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر/ امضای قرارداد دانشگاه آزاد و بنیاد ملی نخبگان در سال ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..