تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماهیگیری دزدکی ماهیگیران چینی در سواحل آرژانتین! +فیلم

ماهیگیری دزدکی ماهیگیران چینی در سواحل آرژانتین! + فیلم//////////////دپویی عید به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گارد ساحلی آرژانتین مجبور شد به کشتی ماهیگیران چینی که به صورت دزدکی در سواحل این کشور مشغول ماهیگیری بودند، تیراندازی کند. ماهیگیران این کشتی ماهیگیری با نام "هوا ژیانگ ۸۰۱" روز شنبه و در حالی که بصورت غیرقانونی در سواحل آرژانتین مشغول ماهیگیری بودند توسط گارد ساحلی آرژانتین دیده شده بودند. پس از آنکه سرنشینان این کشتی چینی به هشدار‌های گارد ساحلی چین توجهی نکردند آن‌ها مجبور به تیراندازی به سمت کشتی چینی شدند. این درگیری و کشمکش بیش از ۳ ساعت به طول انجامید و سرانجام ماهیگیران جینی به آب‌های بین المللی فرار کردند.

ویدئویی که توسط گارد ساحلی آرژانتین تهیه و منتشر شده است آن‌ها را در حال هشدار به سرنشینان کشتی ماهیگیری چینی نشان می‌دهد. در این ویدئو صدای یکی از اعضای گارد ساحلی آرژانتین شنیده می‌شود که به سرنشینان کشتی ماهیگیری چینی هشدار می‌دهد: " هوا ژیانگ ۸۰۱. لطفا آب‌های قانونی ما را ترک کنید. ما آماده تیراندازی به سمت شما هستیم. "

لحظاتی بعد در حالی که هیچ پاسخی از سوی کشتی ماهیگیران چینی دریافت نمی‌شود گارد ساحلی آرژانتین اقدام به تیراندازی به سمت این کشتی می‌کند. این نخستین بار نیست که ماهیگیران چینی بصورت غیرقانونی اقدام به ماهیگیری در سواحل آرژانتین می‌کنند. ماه فوریه گذشته نیز هنگانی که یک کشتی ماهیگیری چینی وارد آب‌های قانونی آرژانتین شد گارد سواحلی آرژانتین اقدام به تیراندازی به سمت آن‌ها کرده بود. پس از ۸ ساعت درگیری سرانجام کشتی ماهیگیران چینی به آب‌های بین المللی فرار کردند.

همچنین در سال ۲۰۱۶ نیز ورود قانونی یک کشتی ماهیگیری چینی به آبهای آرژانتین موجب تیراندازی گارد ساحلی این کشور به سمت این کشتی چینی و در نتیجه غرق شدن این کشتی شد. پس از  این حادثه  وزارت خارجه چین نگرانی جدی خود را در مورد آن اعلام کرد و خواهان بررسی این حادثه شد.

انتهای پیام/

لحظه تیراندازی گارد ساحلی آرژانتین به کشتی ماهیگیران چینی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماهیگیری دزدکی ماهیگیران چینی در سواحل آرژانتین! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..