تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دروغ بزرگ عروس خانواده سلطنتی/ بارداری دروغین مگان مارکل

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها سفرهای متعدد و لباس‌های نامناسب مگان مارکل سوالات زیادی را برای خبرنگاران و کاربران اینترنتی که تصاویر عروس کوچک ملکه را در شبکه های اینترنتی می بینند، به وجود آورده است.

دروغ بزرگ عروس خانواده سلطنتی/بارداری دروغین مگان مارکل

رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی معتقدند که مگان خانواده سلطنتی را دور زده و یک حاملگی ساختگی را راه انداخته است و از طریق رحم اجاره‌ای قصد دارد تا سه ماه دیگر نوزاد خود را رو کند.

دروغ بزرگ عروس خانواده سلطنتی/بارداری دروغین مگان مارکل

البته باید متذکر شد این ادعا توسط افراد تحصیل کرده در رشته پزشکی با در نظر گرفتن بعضی از شواهد به ویژه در عکس های اخیر بیان شده است.

دروغ بزرگ عروس خانواده سلطنتی/بارداری دروغین مگان مارکل

یکی از کاربران پس از انتشار عکسی از مگان مارکل اعلام کرد به وضوح مشخص است که او از بالشتک‌هایی مخصوص برای نشان دادن حاملگیش استفاده کرده است چون وقتی دستش را روی شکمش گذاشته بود، شکم فرو رفت، در حالی که اگر بچه‌ای در آن قرار داشت، نباید این اتفاق می‌افتاد. این کاربر تاکید داشت که ملکه باید شخصاً به این موضوع رسیدگی کند و هر چه سریعتر این افتضاح را جمع نماید.

یکی از کاربران نوشت: او کتش را باز کرد و خم شد و شکستگی روی شکمش کاملا مشخص شد و این برای یک زن باردار غیرممکن است.

دروغ بزرگ عروس خانواده سلطنتی/بارداری دروغین مگان مارکل

این دو عکس نیز با اختلاف دو روز گرفته شده است.

انتهای پیام/

دروغ بزرگ مگان مارکل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دروغ بزرگ عروس خانواده سلطنتی/ بارداری دروغین مگان مارکل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..