تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار عجیب کشته‌شدگان تصادفات طی دو روز / رئیس پلیس راه کشور: هنوز تعطیلات شروع نشده!

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدحسین حمیدی با اشاره به مرگ 56 نفر در تصادفات جاده‌ای طی دو روز اخیر با شروع سفرهای نوروزی اظهار کرد: متأسفانه این تعداد متوفی در این آمار، به‌دلیل شدت تصادفات، در سر صحنه دچار مرگ شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در گزارش خبری تلویزیون، با هشدار نسبت به این آمار بالای مرگ مسافران در جاده‌ها عنوان کرد: این در حالی است که هنوز تعطیلات نوروزی به‌طور رسمی شروع نشده است.

انتهای پیام/*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار عجیب کشته‌شدگان تصادفات طی دو روز / رئیس پلیس راه کشور: هنوز تعطیلات شروع نشده!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..