تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه فرهنگیان کاشمر راه اندازی می‌شود

دانشگاه فرهنگیان کاشمر راه اندازی می‌شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی طاهریان در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش سال ۹۷در فرمانداری کاشمر گفت: از یک سال قبل به دنبال تاسیس دانشگاه فرهنگیان در کاشمر بودیم. با پیگیری‌های فرمانداری و نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با تاسیس دانشگاه موافقت شد.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان کاشمر به صورت موقت در کانون فرهنگی تربیتی لقمان و خوابگاه آن‌ها در محل خوابگاه قبلی نمونه دولتی مدرسه ایمان در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: به دلیل حساسیت موجود در جابه‌جایی کانون‌های فرهنگی تربیتی، فضای بهتری را به این کانون اختصاص داده‌ایم.

انتهای پیام//و.ت

تاسیس دانشگاه جدید در کاشمر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه فرهنگیان کاشمر راه اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..