تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زائران و مجاوران از خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی بهره مند خواهند شد

خدمتی بی خلل در بیمارستان‌های خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد رضا دارابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ظهر دوشنبه در تشریح اقدامات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم طبق برنامه ریزی انجام شده در تعطیلات سال جدید نیز به انجام خواهد رسید و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.


وی تصریح کرد: در ایام تعطیلات سال جدید ضروری است پزشکان و اعضای هیأت علمی به تشخیص مدیر گروه مربوطه بر اساس برنامه تنظیمی در محل خدمت تعیین شده حاضر بوده و پزشکان متخصص نیز در روز‌های آنکالی خود موظف به حضور فیزیکی در شیفت صبح در بیمارستان جهت ویزیت و تعیین تکلیف بیماران بوده و در سایر ساعات موظف، بر اساس نیاز حضور پیدا کنند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان و مراکز بهداشتی درمانی، بیمارستان‌ها و اورژانس ۱۱۵ باید برنامه ریزی لازم را در خصوص حضور کارکنان غیر هیأت علمی به گونه‌ای تنظیم کنند که خللی در فعالیت این مراکز ایجاد نشود.


دارابی افزود: بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط نیز باید در طول زمان اجرای مانور نوروزی در قالب تیم‌های عملیاتی و نظارتی در مشهد و شهرستان‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب آماده بوده و نظارت‌های لازم را به انجام رسانند.

انتهای پیام // ف. س


اجرای مانور نوروزی در قالب تیم‌های حمایتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زائران و مجاوران از خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی بهره مند خواهند شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..