تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصب ۳۷۲ دستگاه کنتور دیماندی هوشمند در شهرستان قروه

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرهاد میمنت آبادی مدیر برق شهرستان قروه ، با اعلام اینکه در شهرستان قروه طرح تعویض کنتور‌های دیماندی موجود با کنتور‌های هوشمند آغاز شده است، گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان صورت پذیرفت.

وی افزود: این طرح که در راستای هوشمندسازی شبکه‌های توزیع نیروی برق انجام شده است منجر به مدیریت مصرف، کاهش تلفات انرژی و هم چنین قرائت از راه دور، رصد کردن و مدیریت یکپارچه شبکه می‌شود.

میمنت آبادی با ذکر اینکه طی سال جاری در مجموع یک هزار و ۲۶ فقره انشعاب دیماندی و غیردیماندی در شهرستان قروه واگذار شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود یک هزار و ۴۰۰ مشترک دیماندی در شهرستان قروه وجود دارد.

انتهای پیام/ع

تعداد ۳۷۲ دستگاه کنتور هوشمند جایگزین کنتور‌های دیماندی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصب ۳۷۲ دستگاه کنتور دیماندی هوشمند در شهرستان قروه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..