تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ظهر امروز در نشست پایان سال با همکاران اداره کل و اداره تابعه سنندج گفت: با برنامه ریزی منسجم و تلاش شبانه‌روزی و با همکاری همکاران؛ کارنامه موفقی در خدمت رسانی به مردم به ویژه در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در سالجاری به دست آورده‌ایم.

برهان صلواتی افزود: در سال ۱۳۹۷ شاهد ۱۲ بار حضور معاونین وزیر در استان بودیم که نه تنها نسبت به گذشته بی سابقه بود بلکه دستاورد‌های ارزشمند این سفر‌ها از جمله کلنگ زنی خانه‌های امید بازنشستگان شهرستان‌های سنندج و سقز و نیز اختصاص بخشی از اعتبارات مورد نیاز تکمیل استخر مجموعه کارگران سنندج قابل چشم پوشی نیست.

وی از پرداخت بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در حوزه‌های مربوط به اشتغال پایدار روستایی، فراگیر و مشاغل خانگی به عنوان یکی از عملکرد‌های شایان توجه در حوزه اشتغال نام برد.

مدیرکل کار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود؛ ساماندهی برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، فعال نمودن ۲۱ انجمن ورزشی کارگری، اعزام ۱۱ تیم ورزشی در قالب ۶۰ ورزشکار به مسابقات ملی و بین المللی، پرداخت ۴ بار سبد حمایت غذایی به مددجویان و افراد کم بضاعت و نیز انعقاد تفاهم نامه‌های حوزه آسیب‌های اجتماعی را از جمله اقداماتی برشمرد که در حوزه مدیریت اجتماعی این اداره کل محقق شده است.

به گفته صلواتی؛ برقراری مستمری بیمه بیکاری برای ۳ هزار و ۸۰۰ کارگر کردستانی، انجام بالغ بر ۸ هزار بازرسی موردی و دوره‌ای از کارگاه‌های استان، توسعه تعاونی‌های کارآمد از جمله تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستانی و نیز تعاونی فراگیر بانوان از جمله موفقیت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به دست آمده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در ادامه اظهار داشت: در حوزه پشتیبانی و امور اداری علاوه بر پیگیری ساماندهی ساختمان‌های مازاد، اعتبارات موردنیاز تکمیل پروژه‌های در دست اجرا از جمله استخر مجموعه ورزشی کارگران سنندج و همچنین مجوز سایر ساختمان‌های اداری مورد پیگیری قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع

کارنامه کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در خدمت رسانی به مردم، کارنامه موفقی است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..