تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح هجدهمین دفتر ارتباط با استاندارد در کردستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، منصور لهونیان مدیر کل استاندارد استان کردستان، راه اندازی دفاتر ارتباط با استاندارد را یکی از اهداف اداره کل برشمرد و ایجاد این دفاتر را در راستای اجرایی نمودن مصوبات شورای استاندارد استان و شورای سیاستگذاری تدوین و ترویج، عاملی برای تعامل دو سویه هر چه بیشتر با دستگاههای اجرایی در کنترل محصولات و حمایت از مصرف کنندگان و ترویج استاندارد نام برد.

لهونیان در ادامه، کنترل کیفیت آرد و نان، نظارت بر استاندارد طلا و بازرسی از آسانسور‌ها توسط اداره کل را مورد اشاره قرار داد.

وی همچنین به اهمیت استاندارد حد مجاز آلاینده‌ها اشاره کرد و از صدور دو پروانه در این خصوص نام برد و لزوم کنترل استاندارد معیار مصرف انرژی با همکاری و تعامل دو سویه به منظور کنترل مصرف انرژی واحد‌های تولیدی نیز از دیگر موارد مطرح شده توسط مدیر کل استاندارد کردستان بود.

وی در ادامه مباحث در خصوص اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای اصناف توسط اداره کل به گفتگو پرداخت و در خصوص آموزش به متقاضیان معرفی شده توسط صنعت، معدن و تجارت توسط استاندارد کردستان اعلام آمادگی نمود.

محمد دره وزمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان نیز ضمن اینکه استاندارد سازی واحد‌های تولیدی را یکی از اهداف مهم سازمان خواند، به تأثیر آن در رونق اقتصادی اشاره کرد و از آن بعنوان عامل تأثیر گذار در رونق و رشد اقتصادی جامعه نام برد.

دره وزمی از همکاری با استاندارد سخن گفت و در خصوص انجام گشت‌های مشترک و برگزاری دوره‌های آموزشی اعلام آمادگی کرد.

عقد پیش نویس تفاهم نامه فی مابین و آغاز فعالیت رسمی دفتر ارتباط با استاندارد از نتایج پر بار تشکیل این جلسه بود.

انتهای پیام/ع

افتتاح هجدهمین دفتر ارتباط با استاندارد در کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح هجدهمین دفتر ارتباط با استاندارد در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..