تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار ظریف با حضرت آیت الله شبیری زنجانی

دیدار ظریف با حضرت آیت الله شبیری زنجانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد جواد ظریف شامگاه دوشنبه در آخرین مرحله از سفر خود با حضور در بیت آیت الله شبیری زنجانی با این مرجع تقلید شیعیان دیدار و گفت و گو کرد.

محمدجواد ظریف در آخرین دیدار خود با علما و مراجع عظام تقلید در قم شامگاه امشب با آیت الله العظمی شبیری زنجانی دیدار کرد. در این دیدار دکتر ظریف گزارشی از آخرین تحولات روابط خارجی و دستاوردهای سیاست خارجی کشور بویژه در حوزه همسایگان و سفر پر بار رئیس جمهور به عراق ارائه کرد.

آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی نیز در این دیدار از مجاهدات و زحمات توام با اخلاص کارگزاران نظام قدردانی کرد و آنرا نزد خداوند ماجور خواند. ایشان اتحاد مردم و توحید کلمه را رمز موفقیت ها خواند.

این دیدار بدون حضور عکاسان و خبرنگاران انجام شد.

انتهای پیام/م

دیدار ظریف و آیت الله شبیری زنجانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار ظریف با حضرت آیت الله شبیری زنجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..