تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد قاطع با رفتارهای پرخطر در چهارشنبه آخرسال/ متخلفان تا پایان تعطیلات در بازداشت می‌مانند

ساعت: 14:20 منتشر شده در مورخ: 1397/12/27 شناسه خبر: 1468970

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: افراد مخل قانون در چهارشنبه سوری بازداشت و طی ایام تعطیل در زندان به سر خواهند برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قاسمی در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: ایام پایانی سال علاوه بر اینکه یک فرصت است، یک تهدید هم محسوب می‌شود و امیدواریم که مردم علاوه بر آراستگی ظاهری، از لحاظ معنوی و درونی خود را آراسته کنند.

وی افزود: متاسفانه هر ساله در ایام پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال شاهد اتفاقات ناگواری هستیم که شیرینی سال جدید را به تلخی تبدیل می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: متاسفانه ما طی سال‌های گذشته در چهارشنبه سوری حوادث سخت و ناراحت کننده‌ای را شاهد بودیم که اغلب جوانان، نوجوانان و کودکان درگیر این مسائل هستند که بعضا منجر به فوت شده و یا صدماتی که تا آخر عمر درگیر آن هستند.

این مقام قضایی ابراز کرد: به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم با مدیریت فرزندانشان از اقدامات حادثه آفرین آن‌ها جلوگیری کنند تا خود یا دیگران را درگیر حوادث نکنند.

قاسمی تصریح کرد: دستگاه قضایی همه ساله بنا بر رسالتی که در راستای پیشگیری از وقوع جرم دارد اقدامات و جلسات و تصمیمات قاطعی با همکاری دستگاه‌های متولی و خدماتی اتخاذ می‌کند تا بتواند در جهت پیشگیری هر چه بیشتر وقوع جرم گام مثبتی بردارد.

وی افزود: البته اگر پیشگیری پاسخگو نباشد و افرادی بخواهند از قانون سرپیچی کنند و پا را فراتر از قانون بگذارند، دستگاه قضایی حتما به شدت با آن‌ها برخورد خواهد کرد و چه بسا افراد مخل قانون و امنیت و آسایش مردم بازداشت و طی ایام تعطیل در زندان به سر خواهند برد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ابراز کرد: تامین امنیت روحی، اجتماعی و روانی یکی از تکالیف دستگاه قضایی است که در سه بخش پیشگیری از وقوع جرم، اطلاع رسانی و برخورد با ناهنجاری‌های مجرمین و مرتکبین فعالیت دارد.

این مسئول قضایی تصریح کرد: امیدواریم رسانه‌ها هم در این ایام در راستای آگاهی مردم و اطلاع رسانی تلاش کنند تا شاهد حوادث سال‌های قبل در چهارشنبه آخر سال نباشیم.

وی در خصوص تجری برخی افراد درخصوص تخریب اراضی دولتی، ساخت و ساز غیر مجاز و تصرف اراضی دولتی گفت: متاسفانه برخی افراد با سوء استفاده از ایام تعطیل نسبت به تخریب و ساخت و ساز اراضی می‌کنند بنابراین امسال هم مانند سال‌های گذشته گشت‌های مشترکی وجود دارد که به صورت ۲۴ ساعته کلیه اقدامات تخریب کنندگان را در درون و یا خارج از شهرها رصد خواهند کرد.

قاسمی در پایان افزود: اجازه نخواهیم داد افراد سودجو و فرصت طلب نسبت به تضییع حقوق بیت المال و یا تصرف اموال عمومی و دولتی اقداماتی انجام دهند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد قاطع با رفتارهای پرخطر در چهارشنبه آخرسال/ متخلفان تا پایان تعطیلات در بازداشت می‌مانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..