تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت میوه کاهش می یابد/کمبودمیوه برای شب عید نداریم

ساعت: 14:14 منتشر شده در مورخ: 1397/12/27 شناسه خبر: 1468912

رئیس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین گفت : صادرات به کشورهای همجورا آزاده شده و از این رو قیمت پیاز و خیار افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب صادقی‌پور در گفت‌وگو با  شاخص، درباره وضعیت بازار میوه و تره بار در قزوین اظهار کرد: قیمت خیار در ایام عید رو به افزایش است و بعد از تعطیلات قیمت‌ها شکست می‌شود.

وی افزود: صادرات به کشورهای همجورا آزاده شده و از این رو قیمت پیاز و خیار افزایش یافته است به طوری که خیار گلخانه‌ای کیلویی ۷تا ۸هزارتومان و خیار بوته‌ای هم با قیمت ۶تا۷هزارتومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین با بیان اینکه گوجه در بازار قزوین ۴هزار و ۵۰۰ تا ۶هزار تومان قیمت گذاری شده، گفت: همچنین پیاز هم با نرخ کیلویی ۶هزار و ۵۰۰تومان در بازار عرضه می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به آخرین نرخ میوه و تره بار در بازار ابراز کرد: سیب کیلویی۷ تا۱۰هزار تومان و انار کیلویی ۹ تا ۱۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

صادقی پور افزود: شلغم کیلویی ۲تا۲هزار و۵۰۰ تومان، نارنج کیلویی ۲هزار و ۵۰۰ تا ۳هزار تومان و  موز کیلویی ۱۲تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت نارنگی جنوب در بازار قزوین گفت: نارنگی جنوب کیلویی۶ تا ۱۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین گفت: پرتقال کیلویی ۶ تا ۸هزار تومان، لیموشیرین کیلویی ۳هزارو ۵۰۰ تا ۵هزار تومان و لیمو ترش کیلویی۵ تا ۷هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه کیوی کیلویی ۷تا ۱۰هزار تومان است، ابراز کرد: فلفل دلمه کیلویی۱۰ تا ۱۲هزار تومان و سیب زمینی کیلویی ۳ تا ۳هزار و ۵۰۰ تومان است.

صادقی پور اضافه کرد: کدو ۵هزار تومان، بادمجان هم کیلویی ۴ تا ۵هزارتومان و هویج کیلویی ۲هزار و ۵۰۰ تا ۳هزار تومان است.

وی گفت: سبزیجات در بازار قزوین با قیمت ۶هزارتومان عرضه می‌شود و همچنین کاهو کیلویی ۷تا ۸هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین گفت: سبزی آشی کیلویی ۶هزار تومان، ذرت مکزیکی کیلویی ۵هزار تومان، ذرت معمولی کیلویی ۵هزار تومان و سیر خشک کیلویی ۴تا۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

صادقی پور اضافه کرد: فلفل کیلویی ۴تا۵هزار تومان، لبو کیلویی ۴هزار و۵۰۰ تا ۵هزار تومان در بازار عرضه می‌گردد.

وی ادامه داد: آناناس کیلویی ۲۵تا ۳۵هزار تومان و به کیلویی ۱۰تا۱۳هزار تومان به فروش می‌رسد.

صادقی پورافزود:گل کلم و برگ کلم کیلویی ۷ هزار تومان در بازار عرضه می ‌شود.

وی بیان کرد: توزیع میوه‌های تنظیم بازار بر قیمت‌ها اثرگذاشته است و نرخ‌ها کاهش می‌یابد.

رئیس اتحادیه میوه فروشان استان در پایان خاطرنشان کرد: قیمت‌های اعلام شده مربوط به بازار میوه و تره بار است و فروشگاه‌های خارج از این حوزه و یا در خیابان‌ها نرخ‌های متفاوتی دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت میوه کاهش می یابد/کمبودمیوه برای شب عید نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..