تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح امداد نوروزی هلال‌احمر آذربایجان‌غربی آغاز شد

ساعت: 17:07 منتشر شده در مورخ: 1397/12/27 شناسه خبر: 1469080

طرح امداد نوروزی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با حضور مسئولین کشوری و استانی این جمعیت در ارومیه آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، مراسم نمادین افتتاح طرح امداد نوروزی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی ظهر امروز با حضور علی‌اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور ، معاونین امداد و نجات و سازمان داوطلبان هلال احمر کشور، مدیرعامل هلال احمر استان و جمعی از مسئولین این جمعیت در محل پست ائللرباغی ارومیه برگزار شد.

در این مراسم، مسئولین حاضر ضمن بازدید از پست امدادی به دیدار با اعضای داوطلب حاضر در محل پرداخته و نحوه امدادرسانی و خدمات‌دهی را بررسی کردند.

بازدید از آشیانه امداد هوایی و دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی از دیگر برنامه‌های رئیس جمعیت هلال احمر در ارومیه بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح امداد نوروزی هلال‌احمر آذربایجان‌غربی آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..