تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در روستای کامبلاش ورزقان چه خبر است؟/ از ادعای وجود معدن طلا تا خریدِ یک جای کلِ روستا!

ساعت: 14:58 منتشر شده در مورخ: 1397/12/27 شناسه خبر: 1467080

روستای کامبلاش از توابع ورزقانی روستای کوچک و دورافتاده‌ای بود که این روزها با ادعای وجود معدن طلا و گچ پای بسیاری از متمولین به بهانه خرید زمین‌های روستایی به آن باز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، برخی از اهالی روستای کامبلاش از توابع ورزقان در تماس با تحریریه پایگاه خبری آناج از ادعای وجود معدن طلا و خریداران میلیاردی زمین‌های این روستا خبر دادند. به گفته اهالی این روستا که در حال حاضر کمتر از 20 خانوار دارد برخی از متمولین غریبه با مراجعه به این روستا با مبالغ گزاف خانه‌ها و زمین‌های روستایی را با ادعای احداث انبار در حال خریداری هستند. حتی برخی از این خریداران پیشنهاد خریدِ یکجای روستا به مبلغ بالاتر از 10 میلیارد تومان را داده‌اند.

اهالی این روستا عنوان می‌کنند که برخی ادعا دارند معدن طلا در این روستا وجود دارد و برخی روستاییان نیز خاکِ سفید روستا را به عنوان گچ به فروش می‌رسانند اما تاکنون مشخص نشده که آیا معدن طلا و یا گچ در این روستا وجود دارد یا خیر.

به گفته اهالی کسانی که سالهای بسیار زیادی زمین‌های بایر در روستا داشته و به سراغ آن نیامده بودند این روزها در پی سند اجدادی خود و بازگشت به روستا هستند. برخی نیز مدعی هستند که نیروی انتظامی سارقان خاک طلا را که سنگ‌های طلا از منطقه خارج می‌کردند، دستگیر کرده‌اند.

تاکنون از سوی نیروی انتظامی و مقامات مسئول این منطقه واکنشی به این مساله نشان داده نشده است اما پایگاه خبری آناج تا حصول نتیجه پیگیر این مساله خواهد بود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در روستای کامبلاش ورزقان چه خبر است؟/ از ادعای وجود معدن طلا تا خریدِ یک جای کلِ روستا!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..