تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۱۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح های آبخیزداری اردبیل هزینه شد

ساعت: 14:20 منتشر شده در مورخ: 1397/12/27 شناسه خبر: 1468972

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل:

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: امسال 210 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های آبخیزداری در 10 شهرستان این استان هزینه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، شهامت هدایت صبح امروز در بازدید از طرح های آبخیزداری حوزه فینارود خوجین خلخال، با تاکید بر اینکه اجرای طرح های آبخیزداری موجب پیشگیری از فرسایش خاک، جلوگیری از نابودی پوشش گیاهی  می شود، اظهار داشت: امسال 210 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های آبخیزداری در 10 شهرستان این استان هزینه شده است.

وی افزود: با بهره برداری از پروژه های آبخیزداری تحول مهمی در این بخش و نیز افزایش ذخیره سفره های زیرزمینی آب اتفاق خواهد افتاد .

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل تصریح کرد: در شهرستان خلخل نیز طرح های آبخیز داری در 2 حوزه بزرگ آبخیز خوجین واندبیل از سال های گذشته شروع شده وتاکنون ده ها پروژه بند تاخیر آب و سدهای کوچک احداث شده است.

هدایت بیان داشت: حل اختلاف بین کشاورزان و منابع طبیعی، از رویکرد‌های جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل است که امسال ۳۳۰ هزار هکتار از اراضی ملی در مالکیت دولت ودر قالب طرح کاداستر نقشه‌برداری شده است.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۱۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح های آبخیزداری اردبیل هزینه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..