تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریچه‌های سد گلورد نکا بسته است/ آماده‌باش کامل عوامل امدادی و اجرایی

ساعت: 17:23 منتشر شده در مورخ: 1397/12/27 شناسه خبر: 1469086

بخشدار مرکزی نکا با اشاره به بسته بودن دریچه‌های سد گلورد نکا، گفت: تمامی دهیاران، شوراها و عوامل دستگاه‌های اجرایی از شب گذشته در حالت آماده‌باش هستند و در حال حاضر نیز در منطقه حضور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عقیل محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان وضعیت فعلی بارندگی و سیل در نکا اظهار کرد: آب رودخانه به صورت جزئی فروکش کرده است و چند نقطه که ارتفاع کمتری داشتند، مانند استخر و زمین فوتبال دچار آبگرفتگی شد.

وی افزود: در روستاهایی همچون گلبستان، کمیشان و خانه‌سر نیز شاهد آبگرفتگی بودیم.

بخشدار مرکزی نکا محور آبگرفتگی‌ها را در شهرک صنعتی ، عبور کمیشان و ورودی نکا برشمرد و تصریح کرد: تمامی دهیاران، شوراها و عوامل دستگاه‌های اجرایی از شب گذشته در حالت آماده‌باش هستند و در حال حاضر نیز در منطقه حضور دارند.

این مسئول اضافه کرد: در روستاهای پایین‌دست آب وارد اراضی کشاورزی و باغات شده اما هنوز وارد بافت مسکونی نشده است و خسارت انسانی را به همراه نداشته است.

وی گفت: نیروهای شرکت امور آب در حال مدیریت وضعیت هستند و فعلاً هیچ مشکلی خاصی وجود ندارد.

محمودی با توجه به حجم زیاد بارندگی و برف در مناطق بالادست گفت: حوزه آبریز شهرستان از روستای کوهسارکنده، درویشان و خود رودخانه اصلی است که این امر سبب ورود چشمگیر آب به رودخانه نکا و رسیدن آن به شهر شده است.

وی گفت: برخلاف شایعات مطرح شده دریچه سد گلورد بنابر اعلام مسئول امور آب منطقه‌ای از شب گذشته بسته بوده و آب در حال حاضر پشت آن ذخیره می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریچه‌های سد گلورد نکا بسته است/ آماده‌باش کامل عوامل امدادی و اجرایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..