تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از مظلوم نمایی در مقابل دوربین تا استخدام غیرقانونی + فیلم

ساعت: 17:10 منتشر شده در مورخ: 1397/12/27 شناسه خبر: 1469070

نماینده شرق گلستان همانطور که در مقابل دوربین دخالت خود در فرماندار شدن دامادش را رد کرد، احتمالا در خصوص بکارگیری نیرو در شبکه های بهداشت و درمان شرق گلستان هم توجیهاتی مشابه را ارائه خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، طی چند هفته گذشت شاهد انتشار لیست افرادی که بدون آزمون قرار بود در شبکه های بهداشت و درمان شرق گلستان بکارگیری شوند، بودیم و نکته قابل توجه در این لیست، وجود اسامی فرزندان حامیان، حامیان و وابستگان شهرام کوسه غراوی نماینده شرق گلستان بود.

این اقدام باعث واکنش های مختلفی از سوی مردم در فضای مجازی شد که به زودی در این سایت منتشر می شود.

با پیگیری خبرنگار سایت راه اترک، شهرام کوسه غراوی در توجیه این اقدام به چند جمله که این افراد چند سالی است که پروسه استخدامی را طی می کنند، بسنده و توضیحات بیشتر را به بعد موکول کرد.

این نماینده در حالی از پروسه چند ساله این استخدامی سخن گفت که یکی از افراد لیست که حامی این نماینده نیز است، با سن بالای خود از ابتدای کار تلاش زیادی برای استخدام شدن کرد که اولین اقدام وی تلاش برای بکارگیری در دانشگاه پیام نور و دومین پیگیری برای بکارگیری در مجموعه کتابخانه های عمومی شهرستان بود و به مدیرکل وقت نیز فشارهای سیاسی زیادی وارد شد، اما قانون اجازه بکارگیری را نداد و این موضوع نقض گفته این نماینده است.

حال با این تفاسیر و با قبول پروسه چند ساله این اقدام، جای این سوال پیش می آید که آن 3 هزار نفری که شهرام کوسه غراوی در نشست خبری از شرکت در آزمون استخدامی بیمارستان مینودشت و کلاله یاد کرد، کجای این لیست قرار دارند؟ آیا افراد دخیل در این امر به حق الناس اعتقادی دارند؟پس آینده 16 نیروی بالای 5 سال خدمت دو مرکز کلاله و مراوه تپه چه می شود؟.

شما که با لحنی مظلومانه که به نوعی اشک مخاطب را در می آورد، سخن از بحران بیکاری و این 3 هزار نفر به میان می آورید، برای دفاع از این تعداد بیکار و در انتظار استخدام چه اقدامی انجام دادید؟ برای وجود اسامی فرزندان حامیان، حامیان و بستگان دور یا نزدیک خود در این لیست چه باسخی دارید؟.

آیا همانطور که در توجیه فرماندار شدن دامادتان گفتید که 3 گزینه تا مرحله حکم فرمانداری رفتند؛ ولی خود گزینه ها قبول نکردند(در حالی که اگر این افراد قبول نمی کردند، چرا وارد پروسه مصاحبه و دیگر مراحل شدند؟) در توجیه این اقدام هم می گویید این سه هزار نفر درخواست استخدامی را قبول نکردند؟و سوال های دیگر...

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از مظلوم نمایی در مقابل دوربین تا استخدام غیرقانونی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..