تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخصیص بیش از یک میلیون تومان به تجهیز کتابخانه‌های مدارس

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش خبر داد؛

در این نشست ضمن تشکر از همکاری و تعامل معاونت فرهنگی ارشاد، برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط معاونت پرورشی به‌ویژه در راستای برگزاری طرح ۵۰ هزار نمایشگاه کتاب در مدرسه، جشنواره دانایی و توانایی و نمایشگاه بین‌المللی کتاب به اهم ظرفیت‌های موجود در دو معاونت پرداخته شد.

علیرضا کاظمی در این نشست گفت: برگزاری نشست‌های مشترک و مستمر دو معاونت، حضور فعال و مؤثر دانش‌آموزان در نمایشگاه کتاب، توسعه و ترویج کتاب‌خوانی که با مشارکت بیش از یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر دانش‌آموز در دو سال اخیر انجام‌شده است، فعالیت در حوزه فرهنگی، حجاب و عفاف، امربه‌معروف و نهی از منکر، جشنواره‌های قرآنی و فرهنگی برای ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی ازجمله بحث‌های قابل‌پیگیری خواهد بود.

معاونت پرورشی و فرهنگی، مؤثرترین رسانه‌ توسعه و ترویج برنامه‌های فرهنگی

وی ادامه داد: معاونت پرورشی و فرهنگی با دارا بودن ظرفیت بیش از ۱۳ میلیون دانش‌آموز یکی از مؤثرترین رسانه‌های توسعه و ترویج برنامه‌های فرهنگی است که برنامه‌های فرهنگی را در جوانان و نوجوانان تبیین می‌کند.

در این نشست به دلیل نزدیک بودن به برگزاری نمایشگاه کتاب، موضوعات تسهیلات و یارانه خرید کتاب مورد گفتگو قرار گرفت و مقرر شد مبلغ یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بابت تجهیز کتابخانه‌های مدارس توسط معاونت فرهنگی ارشاد اختصاص یابد.

اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان برای یارانه خرید کتاب توسط مدارس مناطق محروم

حضور حدود ۱۰۰ هزار دانش‌آموز از استان‌های تهران، شهرستان‌های تهران و البرز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان که سهم هر دو معاونت ۵۰ درصد برای یارانه خرید کتاب توسط مدارس مناطق محروم و واریز مبلغ مذکور به‌حساب مدارس مجری طرح برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس ازجمله بحث‌های این جلسه بود.

موضوع محور‌های همکاری مشترک به جلسات آتی واگذار و مقرر شد تفاهم‌نامه پیشنهادی معاونت پرورشی و فرهنگی موردبررسی قرار گیرد و پس از تأیید دو طرف منعقد شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخصیص بیش از یک میلیون تومان به تجهیز کتابخانه‌های مدارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..