تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به مناسبت پایان سال 97

برای اولین بار فرزندان این سرزمین توانسته اند پروژه ی حساس ارتقاء عملکرد برج های جذب واحد تولید پارازایلین را بدون کمک خارجی به سرانجام برسانند.

ربیعی

وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا

و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛

بدون شک این زیباترین سنت الهی و وعده ی خلل ناپذیر خداوندی است که آدمی می تواند به قدر همت خویش ؛ رفیع ترین قله های خواستن را در زیر گامهای استوار و اراده پولادین خود فتح نماید و اینگونه در مسیر رشد و تعالی ، به کمال رسیدن و بالندگی ، دریافت امدادات غیبی را از سوی حضرت پروردگار شایسته گردد.

خداوند را شاکریم که بار دیگر به مدد جوانان غیور این آب و خاک ؛ تلاش‌های شبانه روزی و خستگی ناپذیر کارکنان توانمند ، مدیران صدیق و متخصصان وفادار شرکت پتروشیمی نوری به ثمر نشست ، تا بار دیگر صنعت پتروشیمی یکی از شکوهمندترین دستاوردهای خویش را در حوزه ی تولیدشاهد باشد .

آری ؛ برای اولین بار است که فرزندان این سرزمین توانسته اند پروژه ی حساس ارتقاء عملکرد برج های جذب واحد تولید پارازایلین را ( بدون حضور شرکت اروپایی صاحب لیسانس ) آن و در شرایط دشوار تحریم های ظالمانه دشمنان ، با موفقیت تمام به سرانجام برسانند و اینگونه در آستانه حلول سال جدید یکی از غرور انگیزترین افتخارات این صنعت را در حافظه تاریخ جاودانه نمایند .

اینجانب این موفقیت بزرگ را به خانواده بزرگ هلدینگ خلیج فارس و همکاران سختکوش شرکت پتروشیمی نوری تبریک عرض می‌کنم و امید آن دارم که با همت شما عزیزان، فرداهایی بهتر و درخشان تر را در سال ۱۳۹۸ در کنار یکدیگر تجربه نماییم .

جعفر ربیعی

27 اسفندماه 97




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به مناسبت پایان سال 97»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..