تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم‌داری سرمربی تیم ملی فوتسال شفاف سازی شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از بازتاب شائبه تیم‌داری سید محمد ناظم الشریعه در لیگ دسته اول فوتسال در کنار تیم ملی، سرمربی تیم ملی فوتسال شخصا به این شایعات پایان داد.

ناظم الشریعه در اینباره به خبرنگار حوزه فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قانونی در فوتسال داریم که حضور سرمربی را در ۲ تیم، به شرط انجام کار‌های فنی منع کرده است. تیم صدرای شیراز در لیگ دسته اول کشور بازی می‌کند که زیر نظر وزرات مسکن در لیگ حضور دارد. بعضا من به کار‌های مدیریتی می‌پردازم.

وی ادامه داد: کار‌های مدیریتی با بحث سرمربی‌گری و مربی‌گری که اصطلاحا موضوعات فنی تلقی می‌شوند فرق دارد و من نیز در این تیم کار فنی انجام نمی‌دهم. هم‌چنین مالکیت این تیم زیر نظر من نیست و با وزارت مسکن در ارتباط است. پس بحث مالکیت هم در اینجا مشخص می‌شود.

ناظم الشریعه گفت: من بیشتر از هر چیز دیگری برای تیم ملی فوتسال وقت می‌گذارم و وجود چنین شایعاتی اصلا خوب نیست.

انتهای پیام/

اظهارات ناظم الشریعه درباره تیم داری در فوتسال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم‌داری سرمربی تیم ملی فوتسال شفاف سازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..