تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراضات تیم فوتسال محمد سیمای قم نتیجه داد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اعتصاب ادامه دار بازیکنان تیم فوتسال محمد سیمای قم و مشکلات مالی این باشگاه، بالاخره با مساعدت اداره ورزش و جوانان استان قم، ۱۰% از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم فردا پرداخت خواهد شد.

رسول قلی‌زاده مدیرعامل باشگاه محمد سیمای قم به خبرنگار حوزه فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان در اینباره گفت: فردا صبح ۱۰% از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی با مساعدت‌های اداره ورزش و جوانان استان قم پرداخت خواهد شد و بقیه این مبلغ که حدود ۶۰% است، فروردین ماه تسویه می‌شود.

وی ادامه داد: در مورد قضیه اسپانسرینگ باشگاه، مجددا با سوهان محمد سیما وارد مذاکره شدیم تا فصل آینده نیز با نام همین برند، در مسابقات لیگ برتر شرکت کنیم.

قلی‌زاده درمورد بودجه مورد نیاز برای فصل آینده گفت: بودجه تخمین زده شده حدود ۱ میلیارد است که با سوهان محمد سیما و یک اسپانسر دیگر مذاکراتی در حال انجام است تا این مبلغ تامین شود.

مدیرعامل باشگاه محمدسیمای قم در انتها برای قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتسال کشور ابراز امیدواری کرد و درمورد ادامه همکاری با حسین صبوری سرمربی تیم گفت: اولویت اول ما برای سرمربیگری تیم "حسین صبوری" خواهد بود، اما احتمال دارد با گزینه‌های دیگری نیز توافقاتی صورت بگیرد تا درنهایت بهترین تصمیم اتخاذ شود.

انتهای پیام/

اظهارات قلی زاده درباره تیم فوتسال محمد سیمای قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراضات تیم فوتسال محمد سیمای قم نتیجه داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..