تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال و درگیری الشعراوی در رختکن رم

۸۴۳۸۹۷

۲۰۸۹ 

 رسانه‌های ایتالیایی از جنجال در رختکن تیم فوتبال رم در بازی اخیرش در سری A خبر داده‌اند.

 خبرگزاری تسنیم: بنا بر ادعای رسانه‌های ایتالیایی، استفان الشعراوی، مهاجم مصری‌الاصل تیم فوتبال رم به دلیل درگیری شدید در رختکن، بین 2 نیمه بازی اخیر تیمش مقابل اسپال در رقابت‌های سری A ایتالیا تعویض شد.

جنجال و درگیری الشعراوی در رختکن رم

در نیمه اول بازی با اسپال، الشعراوی در چند موقعیت به ژکو پاس نداد و مهاجم بوسنیایی هم در جبران این حرکت، تصمیم گرفت در چند موقعیت بدون توجه به الشعراوی، خودش به سمت دروازه شوتزنی کند.

بارها پیش آمده که در طول این فصل، ژکو و الشعراوی بابت پاس ندادن به یکدیگر از هم دلخور شوند. سرانجام این اختلاف در بین 2 نیمه بازی با اسپال به اوج خود رسید. ژکو و الشعراوی درگیری لفظی پیدا کردند و در این شرایط رانیری برای آرام کردن جو تیم به الشعراوی اعلام کرد در نیمه دوم به زمین نمی‌رود و پروتی جایگزین او شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال و درگیری الشعراوی در رختکن رم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..