تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه اولیه عنوان The Elder Scrolls: Blades منتشر خواهد شد

نسخه اولیه عنوان The Elder Scrolls: Blades منتشر خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Bethesda یکی از شرکت های بازی‌سازی مطرح در جهان به شمار می‌رود که فعالیت رسمی خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و در سال ۲۰۰۲ توانست اولین بازی خود با عنوان The Elder Scrolls III : Morrowind  را برای پلتفرم های PC و اولین نسل از کنسول ایکس باکس منتشر کند. این شرکت در یک دهه‌ی گذشته توانسته است موفقیت‌های چشم‌گیری در زمینه بازی‌های سبک اکشن و جهان‌باز بدست آورد که پرطرفدارترین عنوان این شرکت سری محبوب Fallout  بوده است.

شرکت  Bethesda سال گذشته ، در نمایشگاه E3 جدیدترین نسخه فانتزی از سری بازی های RPG را با عنوان  The Elder Scrolls: Blades ، که برای تلفن‌های همراه هوشمند ساخته شده بود معرفی کرد و تاکنون خبری از این بازی نشده بود. شرکت سازنده این بازی یک نسخه اولیه از آن را قصد انتشار دارد.

نسخه اولیه عنوان The Elder Scrolls: Blades منتشر خواهد شد

این عنوان از سری The Elder Scrolls دارای 3 حالت بوده که حالت Town که داستان اصلی بازی در آن جریان دارد و کاربر باید شهر دلخواه خود را بسازد. حالت دوم این عنوان ، Arena بوده که در آن کاربران به مبارزه با یکدیگر می‌پردازد ، حالت سوم این عنوان Abyss نام دارد که این قسمت در سیاهچال قرار دارد و هدف گیمر مبارزه با زامبی‌‎ها و اسکلت‌هاست.این نسخه اولیه که فقط برای سیستم عامل IOS عرضه خواهد شد جزو نسخه نهایی این عنوان بوده که پس از انتشار نسخه اصلی به آن اضافه می‌شود. همچنین کسانی که نسخه اولیه را دریافت می‌کنند با انتشار نسخه اصلی قابلیت‌ها و ویژگی های خاصی را در بازی بدست می‌آورند.

نسخه اولیه عنوان The Elder Scrolls: Blades منتشر خواهد شد

بر خلاف عنوان Early Access The Elder Scrolls: که توسط همین شرکت ساخته شده است و می‌دانیم بهار آینده عرضه خواهد شده هنوز اطلاعات کاملی از عنوان The Elder Scrolls: Blades نداریم و نمی‌دانیم در چه تاریخی ساخت آن تمام وعرضه خواهد شد.همچنین شرکت Bethesda در نمایشگاه E3 سال گذشته اعلام کرده بود ، قصد دارد این عنوان را برای کنسول‌های PS4، Xbox ، نینتندو، پلتفرم کامپیوتر و عینک‌های واقعیت مجازی نیز عرضه کند.

بیشتر بخوانید: نسل بعدی ایکس باکس به زودی معرفی خواهد شد

انتهای پیام/

نسخه اولیه عنوان The Elder Scrolls: Blades روی IOS تست می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه اولیه عنوان The Elder Scrolls: Blades منتشر خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..