تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت پخش سریال نون.خ در نوروز 98

شبکه‌های یک، دو، سه و پنج سیما برای نوروز امسال به ترتیب چهار سریال جدید «نون. خ»، «بر سر دوراهی»، «زوج یا فرد» و «شش قهرمان و نصفی» را در نظر گرفته‌اند.

به گزارش شمانیوز، شبکه‌های یک، دو، سه و پنج سیما برای نوروز امسال به ترتیب چهار سریال جدید «نون. خ»، «بر سر دوراهی»، «زوج یا فرد» و «شش قهرمان و نصفی» را در نظر گرفته‌اند.

ساعت پخش سریال نون.خ در نوروز 98
سریال «نون. خ» در شبکه یک سیما

سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی که تصویربرداری آن از اواخر پاییز سال جاری آغاز شده بود، برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما آماده می‌شود.

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، علی صادقی، هومن حاج عبدالهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، علی صالحی، پاشا جمالی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفی، وحید قاضی زاهد و … از جمله بازیگران این سریال نوروزی هستند.

این مجموعه تلویزیونی به قلم امیر وفایی در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما تولید می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت پخش سریال نون.خ در نوروز 98»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..