تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیپد مینی جدید رونمایی شد؛ نمایشگر ۷.۹ اینچی رتینا و تراشه A12 Bionic

اپل دقایقی پیش نسل جدید‌ آیپد مینی را رونمایی کرد. اپل این محصول را کاملا بی‌صدا و پس از آن انجام داد که فروشگاهش برای ساعاتی از دسترس خارج شد.

اپل دقایقی پیش نسل جدید آیپد مینی خود را رونمایی کرد. نسل جدید آیپد مینی در حالی معرفی شده که انتظار می‌رفت تا این محصول طی رویداد پنجم فروردین ماه این شرکت معرفی شود. البته باید به این نکته اشاره کنیم که فروشگاه اپل ساعاتی پیش از دسترس خارج شد که همین موضوع، گمانه‌ها برای رونمایی از آیپد‌های جدید را پررنگ‌تر کرد. آیپد مینی جدید تنها تبلتی نیست که کوپرتینویی‌ها رونمایی کرده‌اند؛ اپل درکنار نسل جدید آیپد مینی از آیپد ایر ۱۰.۵ اینچی نیز رونمایی کرد.

مقاله‌های مرتبط:

آیپد مینی جدید از یک نمایشگر ۷.۹ اینچی رتینا با پشتیبانی از اپل پنسل رونمایی کرد. همچنین باید به بهره‌گیری از تراشه‌ی A12 Bionic در این آیپد اشاره کرد که قدرت پردازشی بسیار بالایی را برای این تبلت تأمین می‌کند. با بهره‌گیری از تراشه‌ی A12 Bionic، آیپد مینی از توانایی مالتی تسکینگ بالایی برخوردار است. براساس اطلاعات ارائه‌شده توسط اپل، تراشه‌ی A12 Bionic قدرت پردازشی سه برابری و قدرت پردازش گرافیکی ۹ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین به‌واسطه‌ی پشتیبانی از فناوری نمایشگر‌های رتینا درکنار تکنولوژی True Tone و همچنین طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها، این نمایشگر ۲۵ درصد روشنایی بیشتری داشته و ضمنا تراکم پیکسلی بالاتری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ipad mini 2019 / آیپد مینی ۲۰۱۹

سایز ۷.۹ اینچی نمایشگر آیپد مینی جدید درکنار پشتیبانی از اپل پنسل باعث شده تا این تبلت به گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی تبدیل شود که در پی خرید یک تبلت کوچک با امکان حمل‌و‌نقل آسان و همچنین پشتیبانی از قلم خوب برای نت‌برداری هستند.

دوربین اصلی نسل پنجم آیپد مینی اپل تفاوتی با نسل پیش نکرده و از این‌رو همان حسگر ۸ مگاپیکسلی در آن مورد استفاده قرار گرفته است. حال آنکه دوربین سلفی از ۱.۲ مگاپیکسل نسل پیش ارتقا یافته و یک حسگر ۷ مگاپیکسلی در دوربین سلفی مورد استفاده قرار گرفته است.

ipad mini 2019 / آیپد مینی ۲۰۱۹

براساس اطلاعات ارائه‌شده، آیپد مینی جدید در رنگ‌های طلایی، خاکستری و نقره‌ای با بهره‌گیری از حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. ارزان‌ترین نسخه‌ی آیپد مینی با بهره‌گیری از حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و ارتباط وای‌فای ۳۹۹ دلار قیمت خواهد داشت، حال آنکه نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی با پشتیبانی از ارتباط LTE برچسب قیمت ۵۲۹ دلاری دارد. علاقمندان می‌توانند آیپد مینی را از امروز و با استفاده از سایت اپل خریداری کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیپد مینی جدید رونمایی شد؛ نمایشگر ۷.۹ اینچی رتینا و تراشه A12 Bionic»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..