تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حساب‌های فیسبوک خود را حذف کنید

هشدار بنیانگذار واتس‌اپ به کاربران فضای مجازی:

حساب‌های فیسبوک خود را حذف کنیذبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بایر اکتون، یکی از بنیانگذاران پیام رسان واتس اپ در اوایل هفته جاری در کلاسی در دانشگاه استنفورد سخنرانی کرد. او در این سخنرانی در مورد تصمیمش برای فروش این شرکت به فیسبوک صحبت کرد و از دانشجویان خواست تا حساب‌های کاربری فیسبوک خود را حذف کنند.

اکتون در یک دوره کارشناسی به نام Computer Science 181 همراه با الیورا ارانانی، یکی دیگر از کارکنان سابق فیسبوک و بنیانگذار ++She سخنرانی کرد. در طی این کلاس، اکتون در مورد اینکه چرا در وهله اول او واتساپ را به فیسبوک فروخت صحبت کرد. او همچنین درباره دلیل ترک کردن واتس اپ نیز حرف‌هایی زد. او همچنین سیاست برتری کسب درآمد بر حفظ حریم شخصی کاربران را مورد انتقاد قرار داد.

او در طی سخنرانی خود خاطرنشان کرد که شرکت‌های بزرگ فناوری و رسانه‌های اجتماعی مانند اپل و گوگل تلاش کرده‌اند محتوای خود را تعدیل کنند. او گفت: «این شرکت‌ها خود به تنهایی توانایی انتخاب ندارند و خود ما به آن‌ها قدرت می‌دهیم. این بخش بد ماجرا است. ما هستیم که محصولات آن‌ها را خریداری می‌کنیم. این ما هستیم که در وبسایت‌های آن‌ها ثبت‌نام می‌کنیم. پس حساب‌های کاربری فیسبوک خود را حذف کنید.»

اکتون از زمان ترک شرکت در سال 2017 یکی از منتقدان اصلی سیاست برتری کسب و کار نسبت به حفظ حریم شخصی فیسبوک است. در ضمن این اولین باری نیست که او از مردم خواسته است حساب‌های فیسبوک خود را حذف کنند. او سال گذشته پس از رسوایی Cambridge Analtica نیز دقیقا همین حرف را زد و در خواست کرد حساب‌های خود را از این شبکه اجتماعی حذف کنید. با توجه به رسوایی‌های اخیر فیسبوک بهتر است به سخن این فرد توجه کنیم.

بیشتر بخوانید: تاثیرات مخرب فیسبوک بر سایر پیام‌رسان‌ها

انتهای پیام/

مقابله واتس‌اپ و فیسبوک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حساب‌های فیسبوک خود را حذف کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..